Reakcia na: Oli61 #242491:
30-minútový interval by bol zase príliš neatraktívny, pokiaľ by tam neboli retardéry a nejako by sa tam obmedzilo parkovanie (vyhýbanie 2 autobusov by bol v súčasnosti celkom problém), tak by to podľa mňa nebol oveľa väčší problém, ako niekde v Čunove, kde tiež jazdia (dokonca kĺbové) autobusy v špičke každých 15 minút.#242490
Myslím si, že k Tescu Lamač musí zachádzať obojsmerne aspoň jedna linka okrem 30 (63 je asi najlepší adept, keďže nejde spolu s 30 pod Most SNP), pretože malý SU10/Urban 10,5M by všetkých ľudí do mesta nepobral. Nejaká linka by ešte musela obslúžiť bývalú zastávku Hodonínska (dnes Pod násypom v smere do centra). Obsluha Krematória podľa mňa potrebná nie je, maximálne nejakou "dôchodcovskou" linkou.
Keď už by 30 premávala po ulici Pod Zečákom, tak by sa podľa mňa tadiaľ mohla odkloniť aj N37 a takisto aj N21 by mala ísť cez Bory, vďaka čomu by sa asi musel zrušiť okruh (mohla by končiť napr. na Jána Jonáša) a pridať jedno vozidlo. 30 by som neukončoval pri OC Bory, ale viedol ju až na zastávku na ulici Antona Moyša (pri OC Bory by sa na ňu dalo prestúpiť aj z 21), pretože 36 by tam asi neskôr nestačila a 30 poskytuje aj celkom zaujímavé spojenia.
Ja som ešte trochu zvedavý na obsluhu Nemocnice Bory, keďže tá zastávka je v trochu nešťastnej polohe, ak chceme zabezpečiť prestup medzi 21 a 30/36.
Minko