Reakcia na: N/A #242136:
30 by bola podľa mňa dobrá voľba aj preto, že ide aj cez Segnáre a stojí na všetkých zastávkach na rozdiel od 63.
Do volieb sa už asi ale s linkami v západnej časti mesta nebude reálne robiť nič a po nich uvidíme.
) silno obhajoval MHD, som sa zmenil na čistého "autistu". Áno, do auta ma vyhnali opatrenia (niektoré pochopiteľné, niektoré nezmyselné) a vrátiť sa späť nemienim. Bývam v Petržalke, dcéru vozím do škôlky v Petržalke, pracujem v Petžalke. Keď som chodil túto trasu s MHD, tak mi to trvalo 35+ minút. A to som musel mať šťastie, že tá 99, ktorá ma tam viezla, nešla o minútu-dve skôr (áno, dobiehal som na poslednú chvíľu, ale ja bývam hneď pri zástavke). Autom to mám za 15.
Urbanway 2423
23 by sa mohla posilniť na 15/20-minútový interval v úseku Lamač - Pri kríži, keďže poskytuje celkom rýchle spojenie medzi Lamačom a Dúbravkou. 36 by tiež mohla mať 15/30-minútový interval, aby mohla nadväzovať na 37 (aby sa posilnilo spojenie zo Strmých vŕškov v špičke). Taktiež by sa mohla posilniť a rozšíriť premávka 92 po Bory, ktorá by zabezpečila okrem iného aj spojenie Lamača s Bormi a tým pádom by sa mohla 123 zrušiť. Pre cestu z Podhája do Borov/k OC Lamač by bolo treba prestupovať na Vrančovičovej, čo by sa čiastočne dalo vyriešiť posilnením 130.
Čo sa týka Borov, tak tam podľa mňa bude o chvíľu chýbať aj nočná doprava, keďže teraz tam stojí iba N21 na rázcestí.