Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Minko #241387:
Je to naprojektované ako nepodarok. Jedna trojdielna 861 má spotrebu nafty ako 750+3B (porovnané predraženým meraním spotreby nafty, ktoré ZSSK nakúpila), a nielen nafty ale aj oleja, chladiacej kvapaliny. To vozidlo svojími nákladmi na prevádzku položí posledné zbytky regionálnych tratí na Slovensku, keď ZSSK už nikto nedá úvery na refinancovanie starších úverov, tak ako sa to zatiaľ deje.
Reakcia na: S499.1023 #241392:
Jasné, že si ten vrútocký šmejd pochvaľujú, keď pred ním cestovali v (častokrát narvanej) 811/812, v lepšom prípade v nejakých plesnivých B/Bt.

A vysoká správkovosť môže byť teoreticky cestujúcemu ukradnutá, teda až do okamihu, kým mu na jeho vlaku opäť nepríde 812 🙂
Reakcia na: Valec #241380:
Neviem, akú kapacitu požaduje objednávateľ, ale je fakt, že očividne mu to je jedno. Za čias RJSK bolo narvané sólo Desiro v špičke absolútnym štandardom, teraz za čias ZSSK je to o niečo lepšie, ale narvaná 840 v špičke tiež nie je výnimka.

Preto hovorím, že vozidlo s kapacitou Desira nemá na tejto trati čo hľadať. Tá trať nemá bohvieakú kapacitu, preto sa to musí kompenzovať kapacitnejšími súpravami.
Reakcia na: Minko #241387:
To spomalené odblokovanie je ale vlastnosťou všetkých moderných železničných vozidiel. Ani ten hukot im nevadi?
Reakcia na: zakaznik #241388:
To je práve omyl takých aktivistov ako si Ty, že kostol je niečo iného. Na Bezručovej tiež znehodnotili funkcionalistickú stavbu.
A ako si chcel "časť nad električkou postaviť do pôvodného stavu"? Tá električka nemala viesť v tuneli ale priamo nárožím budovy.
Ad synagóga: Asi tam mali vtedy priveľa Zákazníkov. Vtedajší primátor L. Martinák tiež nebol z Bratislavy.
Reakcia na: irizar #241389:
veď práve, preto si nemyslím že by to na povahu toho že to bolo vyrobené na Slovensku, firmou s minimálnymi skúsenosťami s takými vecami, až taký šrot.
Reakcia na: Minko #241387:
Tak jasne, ze si ho pochvaluju, ked tam predtym poznali len sukafony a kozenkove becka 🙂
Reakcia na: S499.1023 #241385:
To sú teda argumenty. 😁 Je predsalen rozdiel medzi kostolom a malou časťou priemyselného objektu s funkcionalistickou fasádou.

Na nemocnici na Bezručovej zbúrali stred budovy a postavili znovu aby spravili garáž a naplnili požadovaný počet parkovacích miest. Keď už by si chcel seriózne diskutovať, tak by si spomenul napr. tento prípad.

Mohla sa časť nad električkovou traťou takisto postaviť do pôvodného stavu.

Synagóga sa dala posunúť alebo most postaviť inak, keď už tam chceli postaviť ulicu. Ale zjavne ich to vtedy nezaujímalo.

Reakcia na: irizar #241383:
Od rodiny a známych čo bývajú v takej časti SK kde 861 jazdia pravidelne, ti poviem, že napriek jeho kazovosti si ho ľudia pochvaľujú. Jediné čo mu vytýkajú je spomalené odblokovanie dverí po zastavení 🙂
Reakcia na: 3pa3ck3 #241368:
Nevidím dôvod, prečo by nemalo byť.
Reakcia na: zakaznik #241379:
Takže zbúrať synagógu kvôli Mostu SNP bolo OK? Nemali rovno odbúrať polovicu Dómu sv. Martina? Aj keď je mi jasné, že TT je to jedno, ten má v Malom Ríme kostolov 3P.
Reakcia na: henko151 #241382:
A čím sa tá oveľamodernejšosť prejavuje?
Reakcia na: henko151 #241382:
Ten huciaci, kazivy vrutocky smejd by som ako priklad modernej jednotky tiez zrovna nedaval. Nemyslim, ze sa niekedy hocktoremu prevadzkovatelovi Desir stalo, aby im polovica flotily stala s poruchami.
Reakcia na: gejza #241371:
Prezentovať 20 ročné Desiro ako moderný vlak mi príde smiešne. Obzvlášť, keď už na väčšine dieselového Slovenska jazdí 861, ktorá je oveľa modernejšia.
Reakcia na: Rendezák #241374:
V súčasnej dobe by som práve nekonal nič a počkal tých pár dní do otvorenia chýbajúcej časti D4, ktoré môže výrazne ovplyvniť dopravnú situáciu na Vajnorskom kruháči.
Na dnešných podmienkach navrhnuté riešenie totiž vôbec nemusí fungovať aj potom.
Reakcia na: barack40 #241376:
A aké vozidlo/kapacitu na tú trať požaduje objednávateľ?
Reakcia na: S499.1023 #241378:
No 30 sekúnd ďakujem pekne. 😁 Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.

Z pohľadu pamiatkovej hodnoty, aký má vplyv výrez / tunel pre dve koľaje v administratívnej časti? 🤔 Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?

Ale tak je to vec pražanov, ak si cenia kus fasády viac, než 30 sekúnd / spoj až do konca sveta, tak ďakujem pekne.
Reakcia na: zakaznik #241367:
Časový rozdiel môže byť tak do 30 sekúnd a nebude potrebné v búrať medzičasom pamiatkovo chránenú budovu nakladového nádražia.
Reakcia na: Rendezák #241369:
ja by som to skusil cez starostu, ten sucasny je povodom rendezak, tak snad by si aspon na niecom takomto mohol skusit dvihnut PR....
Reakcia na: FFF13 #241375:
Desiro, ani čokoľvek iné s porovnateľnou kapacitou, nemá na tejto trati čo hľadať. Toto nie je lokálka na vidieku, ale trať v aglomerácii veľkého mesta, v ktorej blízkosti navyše prebieha intenzívna výstavba.

Takže ak si tu chce akýkoľek dopravca robiť PR, mal by prísť s niečím výrazne kapacitnejším, ak nie rovno s nejakými poschodovými súpravami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.