Reakcia na: Urbanway 2423 #240380:
No, chápem že zjazdnosť je v tomto prípade trochu vecou podstatnejšou, ale, Ak berieme zjazd z Koliby kade ide trolejbus ako "hlavný" výjazd, nemá koliba daľšie výjazdy v podobe: 1) Cesta na kamzík, (jednosmerná nadol)
2) Krahulčia (do Ahoja)
3) Tupého (k Figaru, rovnako ako celý Ahoj)
4) Bárdošova (do kramárov)
Nie je to aj dosť? Práve v combe s minibusmi ktoré by ich zviezli buď k električke na račianskej (využitie Tupého a Krahulčej) alebo k trolejbusu 203 či ako už súčasná linka na Kramáre) ako solídna alternatíva k autám?
Inak jo, ak nie intervalová, na zavolanie, stačí defacto dodávka za 50 000€, ani netreba také veľké vozítko ako Rošero, skôr nejaký formát Masteru alebo niečoho obdobne veľkého, 8-10 miest, bočné posuvné dvere sedadlá 2+2+2+2 vľavo, vpravo od dverí ulička....
Viko
Aj pri nahrávaní celej sady naraz musí autor napr. na úvod každého nahrávacieho dňa najprv popočúvať svoje predošlé nahrávky, aby trafil intenzitu a tón hlasu zasa rovnako. Keď sa niečo dohráva o niekoľko rokov, s inou technikou, v inom štúdiu, inak postprocesované, a kľudne aj s pôvodným hlasom ale plus pár rokmi veku, ľahko sa môže stať, že si rozdiel všimne každý. Obzvlášť je to zreteľné na železniciach, kde sú niektoré údaje roky fixné a iné sa menia s každým GVD.
Konkrétne Falefiáni sú ale podľa mňa iba uponáhľaná resp. odfláknutá robota - od zlej techniky po zlú prácu s hotovou nahrávkou.