Reakcia na: kecho #239794:
Jedine, že by bol v tom prípade každý druhý spoj L3 vysokopodlažný, inak by bol zase nedostatok jednosmerných NP električiek. Respektíve by 30T jazdili pravidelne aj na linkách mimo Petržalky, to by sa tiež dalo, keďže by ich bolo treba minimálne o 7 - 8 menej.
Erasmus
Ďalšími výhodami posilnenia a predĺženia l. 7 poobede oproti skráteniu intervalu l. 3 sú:
- rovnomerné využitie vozidiel (aktuálne má l. 7 ráno 14 poradí, poobede iba 4)
- úspora pri výjazdoch/dojazdoch - K2S na l. 7 sa napoja/odpoja priamo na trase pri Stn. Vinohrady, pri l. 3 by bol nutný výjazd/dojazd z Jurajovho dvora - kým skoro ráno to má význam pre spojenie zo širšieho centra mesta do Rače a neskoro večer späť, počas špičky sú to zbytočné vozokilometre medzi JD a Vazovovou
- l. 7 na Hlavnú stanicu mala podľa DPB slúžiť aj ako alternatíva voči a-busom a t-busom v prípade zápch na Šancovej (áno, ak zápchy nie sú, je to z R. mýta busom rýchlejšie)