Reakcia na: Petto #238260:
Tam mne prišlo vždy veľmi podozrivé, koľko eurofondov Žilina dostala a ako hladko všetky obstarávania prešli. Každopádne UVO už dosť tlačí na "nezávislé" súťažne podmienky. Napríklad teraz v Prešove v aktuálnej súťaži na elektrobusy UVO nariadil vrátiť do súťaže uchádzača, ktorý použil referenciu na úplne iné stroje inej kategórie. Takže už ani požiadavka na referencie nie je nepriestrelná. A aj pri kontrole súťažných podkladov bolo UVO vcelku háklivé na to, ak do hodnotenia bodov dávali niečo iné ako cenu, čo mi prišlo už vcelku mimo.PS: neviem či Iveco je až taká výhra, ak to je spracovanie ako Citelis, tak to musí byť pri trocha hrboľatejšej ceste symfónia klepajúcich plastov
Urbanway 2423
Mňa by ale zaujímalo, ako je možné, že v Žiline vyhrajú tendre značky ako Solaris a Iveco a u nás to vyhrá Otakar alebo donedávna SOR. Čo robí Žilina inak?
Takisto nerozumiem, prečo sa tak málo investuje do hybridov a u nás v podstate žiadne nemáme, myslím si, že hybridy by boli o dosť flexibelnejšie ako naše NS12, ktoré majú dosť obmedzený dojazd.