Reakcia na: 810zssk #237820:
Správna poznámka k tomu 30 min. intervalu a výborný nápad na tie 2 tangenciálne linky, ale dodal by som že bola by vhodná aj linka zo ŽST Petržalka (N99) cez Záporožskú, Lafranconi na Botanickú (N29,33,34), ďalej cez Karlovku, Harmincovu (?), (prípadne Alexyho (N21) a obmedzenie na veľkosť vozidla kvôli obratu na Segnároch), Segnáre, po Hodonínskej (N37) a ukončiť ju v Boroch čím by bol z veľkej miery prepojený takmer celý IV.obvod a obslúžené pomaly rozrastajúce sa územie (netreba zabúdať že tam bude aj nemocnica) bez potreby prestupu na HLST.
david1
Voz sa tam nepridával ten interval je tam pre skrátenie pôvodnej trasy.
Nejedná sa predsa o perifériu mesta. Jednotky ľudí to vozí prvú a poslednú hodinu prevádzky.. no to aj kopec iných liniek..
Meškanie priemer cca.5-8 min.
Niekedy aj viac.
Záleží od vlakov. Ak sú rampy dole cez 5 min.tak sa zaplní celá Nobelka aj pol Odborárskej..
Vajnorská pred križovatkou s Tomášikovou je plná už pomaly permanentne. Smer centrum je iba jeden pruh.
No meškania sú omnoho menšie ako v pôvodnej trase. Vtedy bývalo aj 20-30 min.
Vynechávali sa kolá bežne..