Reakcia na: ddenny #233102:
ZB - Bory- Dúbravka Prestup v Lamači na 23/123 alebo jednu zlúčenú.
Na Mláku chodí minimum spojov podľa obj.
To by zvládla aj L20.
L92 jazdí aj mimo návozov zmien počas celej špičky v 20 min.int. Vtedy to žiadne balíky rozhodne nevozí do /z WW. Je v nej kapacity dosť aj pre obsluhu Borov.
Kapacita v Lamači je dostatočná no nikam sa tam neposuniete v intervaloch bez optimalizácie podobnej ako bola v Petržalke.
ddenny
Nesuhlasim s klbmi na 37, radsej by som siel do hustejsieho intervalu s kratkymi vozmi, pokial by 7,5min (7/8min) interval kapacitne nestihal, vtedy by som sahal az na klbove vozy. Ako cestujuci omnoho viac uprednostnim castejsie spojenie s cielom ako menej caste s vacsim vozom, uprimne ani nerozumiem pridanej hodnote takejto obsluhy pre obycajneho cestujuceho.
Co sa tyka 23/123, neviem co si predstavujes presne pod pojmom zlucenie. Mne z toho bud pride, ze zrusis 23 ku VW a Mlake a zachadzky vyriesis trebars 20 16x za den ku Mlake a ponechas len 123 obsluhujucu Lamac a Dubravku cez Bory alebo nechas len 23 posilnenu jazdiacu zachadzkou ku Borom.
Stale nie som presvedceny, ze linka urcena najma na zmeny do VW, cize 92, je vhodnym sposobom obsluhy novej stvrte.