Reakcia na: 810zssk #231818:
Neviem, či tu môžem preniesť svoje skúsenosti z iného odboru, ale často stačí mierne pozmenenie požiadavky na to, aby bol odberateľ spokojný - teda dosiahol to, čo je jeho zámer - a dodávateľ nemusel prekopávať celé riešenie a zakázku tým potenciálne predražiť a predĺžiť. Prípadne sa dá ušetrený čas a prostriedky investovať do iných častí riešenia. Lenže to tam musí existovať vzájomná dôvera a priestor (aj legislatívny) na skutočný dialóg.EMtrestu sa ale zastávať určite nechcem. S ich riešeniami mám skúsenosti len ako cestujúci, a prišli mi vždy pocitovo zastaralé a (minimálne po stránke UX/dizajnu) odfláknuté...

"Obstarávateľská organizácia trvá na svojej požiadavke uvedenej v súťažných podkladoch a k preferencii dopytových mechanických tlačidiel pristúpila z dôvodu, že v súčasnosti eviduje zvýšenú poruchovosť dotykových tlačidiel a vyššie náklady na ich výmenu."
Ma178rek