Reakcia na: MatejBA #231696:
Ak ma pamäť neklame, v starších vyjadreniach mesta aj developera sa spomínala "územná rezerva" priamo na Mlynských nivách, no pod ňou sa podľa neskorších vysvetlení mysleli práve tie bus pruhy po krajoch cesty, ktoré developer prezentoval ako vhodné pre neskoršiu ET. Vedenie trate od križovatky s Košickou sa nejako nespomínalo, ale má sa za to, že by sa ďalej ťahala cez Mlynské nivy a potom podjazdom popod Bajkalskú (príprava tam už na to je, spomínalo sa to aj na tomto fóre). Zrejme by tiež došlo k výrazným úpravám parkovísk, ktoré sú pri sídle plynární a bývalej administratívnej budove Gumonky. Ak má ale niekto lepšie informácie, budem vďačný, keď ma opravíte.
... Dobrym prikladom je Racianska, tam sa cesta neda ani rozsirit bez toho, aby sa nezrusil chodnik alebo nenarusila stavba budov, proste uplne blbo vymyslene, kedze sa s tym nepocitalo v tej dobe. SAV si tiez neviem predstavit, akoby mohli rozsirit pre busy, vsak zastavka je od jednej krizovatky do druhej, takze to je zase bez sance.

MatejBA