Maly navrat ku klimam: nie je poruchovost a nedostatocny vykon klimatizacie u Abusov okrem spominanych znamych dovod sposobeny aj neustqlym vypinanim motora na konecnej? Asi dva roky dozadu jedna z prvych klimatizovanych NB18, po konecnu ako tak ta klima zacala chladit, interier uz mal dole ale 3 stupne celzia, tak som sa tesil na cestu nazad ze bude lepsie. Na konecnej vypnuty motor a zavrete okna, a na nastupnej sauna. Cize klima opat na plne gule a zas s prehriatym vzduchom, a nedostatocny vykon. Nebolo by vhodne pocas letnych mesiacov ked je prikaz zapinat klimu nad 25, vozy s klimou budu mat zakaz vyoinat motor? Rovnako by nepomohlo pri NB18 dat folie na okna? Idealne ako ma 4921....
pedro01
Tak tá zásada zapínania klímy iba podľa vonkajšej teploty 25C je naozaj čudná. Veď je rozdiel sedieť v poloprázdnom plynule idúcom autobuse v zamračenom počasí, alebo pri tej istej teplote mať preplnený autobus, pražiace slnko a pomalý posun v zápchach.
No a to že sa niekto sťažuje, že je zima - hádam sa nebudú vodiči prispôsobovať každému osobitne na želanie.