https://imhd.sk/transport/galeria-media/28238/Prototyp-vozidiel-metra-CKD-R1-R2-na-skusobnom-okruhu-vo-Velime?ref=transport%2Fdiskusne-forum#komentare
Aby to nezaniklo v sekcii Slovensko a svet, lebo sa trocha týka aj Petržalky.
Aby to nezaniklo v sekcii Slovensko a svet, lebo sa trocha týka aj Petržalky.
akela
Tak nám Reming navrhuje vo variantoch 4.1 a 4.2 štúdie žel. uzla vybudovať novú Filiálku ako hlavovú stanicu. To kubáčkovci neprežijú, ich šéf niekedy v roku 2010 vydal zásadné zamietavé stanovisko k návrhu hlavovej stanice. Jedine ak vplyv MGR. ART Kompa dosiahne zmenu myslenia. Inak estakádne vedenie trate a umiestnenie stanice s niveletou cca 6 m nad terénom bude z najväčšou pravdepodobnosťou nerealizovateľné pre odpor obyvateľov a variant s niveletou 3 m pod terénom pre kolíziu s úrovňovými priecestiami Riazanská a Jarošova. A oba sú v rozpore s platným územným plánom.