Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: akela #230027:
v pripade ze mas 90 sekundovy signalny plan v krizovatke tak ti aj ten 90 sekundovy interval elektriciek na radiale bude len velmi vyhovovat....

ale predpokladam ze na teba je aj tak zbytocne drat klavesnicu, lebo ty si presvedceny len o tej svojej pravde na vecne casy a nijak inak...
Reakcia na: adriatic #230011:


Tak toto sú také typické kubáčkovské nápady. Po prvé 90 sekundový interval povrchovej električky vedenej v zastavanom území je nereálny. Skús s touto myšlienkou opáčiť Dopravný podnik. Ale kým takúto myšlienku zverejníš predstav si, že do križovatky Šafárikovo námestie vlezie z Petržalky električka každých 90 sekúnd a súčasne z Vajanského tiež každých 90 sekúnd. Aj laik nielen kubáčkovec si spočíta, že to je prakticky každých 45 sekúnd v križovatke a na celej Štúrovej pôjde každých 45 sekúnd električka. Šafko ktoré leží na vnútornom mestskom okruhu ktorý je distribútorom všetkej motorovej dopravy smerujúcej z radiálnych komunikácií alebo do centra najcentrovatejšieho, alebo potrebuje obísť toto centrum (sakra ten Dunaj nám zavadzia a mostov je málo, jeden dokonca dopravne ukradla povrchová električka), by bolo asi dopravne neuriaditeľné. A kubáčkovci rozmýšľajte v širšom komplexe. Trnavské mýto – zase nám do Krížnej vstupujú dve trate (Vajnory, Ružinov) a zasa 90 sekundový interval na každej. Síce sa jedná len o úsek po Vazovku, tam nejaká uhne na Radlinského, ale na potvoru tam už ide každých 90 sekúnd zasa ide električka z Rače. Čo s tým kubáčkovci spravia ? Takže po slovensky povedané takýto „nosný systém“ je v rici.

Možno to vyrieši nový tým odborníkov Oľajno pod vedením madam Kompy na čele s dopravným expertom vyštudovaným učiteľom hudby pre 1-5. ročník základných škôl. No a ešte aj Vallóóó team.sa pridá.
Reakcia na: david1 #230023:
Ako dlho ma prebiehat reko KV?
Aky pocet suprav ma byt po reko KV usetreny v dennej vyprave?
Je nove vedenie na cele s dekom dost velkou zarukou, ze vsetky polofungujuce preferencie zacnu fungovat aj realne?
Je mozne na Zahradnickej ušetriť 90s na kazdom spoji zmenou medzizastavkovych casov?
....

Reakcia na: Solider #230022:
Ak nejaká vypadla, tak párkrát ako náhrada za ňu už íšla K2S. No a dnes sú tiež na linke 8 kačice.
Reakcia na: Solider #230022:
Neviem či niekde na L9 nebehala jeden deň aj kachna. Aj dnes boli na L8.
O to však nejde. Som rád , že po rokoch sa podarilo optimalizovať kapacitu na linkách. Čiže zrušenie prejazdov L6/9 , súpravy na L8 a aj L7.
No na trojičky nemáme zbytočne odstavené T6 vo vozovni. Tam sú už iba nepotrebné K2. No tie spájať ani nejde.
Reakcia na: TomJ #230021:
Akože nie sú? Od 1.4. do 17.4. bola predpísaná výprava dodržaná.
Reakcia na: tomas.ryan #230019:
Tiež by som rád vedel, ako to chcú spájať, keď Krasňany nie sú schopné so svojím počtom T3/T6 vypraviť na všetky svoje poradia 5, 7, 8, 9 súpravy 2xT, tak čo tam budú vypravovať, keď budú mať znížený počet vlakov v dôsledku vzniku trojičiek.
Reakcia na: Solider #230018:
Využitie majú ako pojazdné reklamy 😁
Reakcia na: fanatikmhd #230016:
Len aby to nedopadlo tak, že z 2x2 súprav urobia 1x3 s argumentom, že je kapacitnejší vlak, tak stačí aby chodil nie 1x8min ale už len 1x16min alebo obdobne 😁
Reakcia na: fanatikmhd #230016:
Využitie väčšiny kačíc je v zberni druhotných surovín a v následnej recyklácii týchto materiálov.
Reakcia na: fanatikmhd #230016:
Ja teda električkám príliš nerozumiem, ale ak ma pamäť neklame, tak sa tu viackrát rozoberalo, že spriahnuť 2xK2S sa nedá kvôli absencii mnohočlena a 3xT6 potrebuje výnimku kvôli dĺžke súpravy...
Reakcia na: tomas.ryan #230015:
Žasnem 😃 2x sa to testovalo a v pohode. Kritické body sú dávno známe. Keď to navrhnem pár rokov dozadu, som šotocvok, idiot a podobne, laminátor by si tu už volačo našiel 😃 Ale keď navrhne vallo,, D3k0 nejak sa hneď prikloní. Ach jaj 😃
Ale áno, akurát keď to zvládneme 3xT6 (48m), tak je načase oživiť šotosen 2xK2S (44m) kde by konečen hromada kačíc našla v BA využitie... 🙂
Reakcia na: akela #230010:
A ktoré z tých miest má porovnateľnú veľkosť, plochu , hustotu osídlenia a rozpočet s Bratislavou, ty samozvaný pseudoexpert? A čo do toho furt montuješ Kubáčka, ty zakomplexovaný idiot? Máš z neho nejakú traumu? Nezobral ťa v detstve do šotoklubu?
Reakcia na: Ike #230012:
mesta = metra
Reakcia na: adriatic #230011:
Presne táto otázka ma napadla vo Viedni, kde mi na Sudtiroler Platz pre očami zdrhla súprava mesta, pričom sme zostali na nástupišti asi traja, a do 4 minút, kým prišla ďalšia, sa nástupište naplnilo tak, že sme slušne zapratali 8 vozňov. Taký koncentrovaný dopyt v BA nikde nie je.
Reakcia na: akela #230010:
Zabúdaš na počet obyvateľov a hustotu osídlenia v tebou spomenutých mestách, Bratislavu môžeš porovnávať tak akurát s Brnom.
Inak, všetkým snílkom o metre, ktoré v Bratislave samozrejme netreba dávam tú istú otázku už niekoľko rokov - kde je podľa teba natoľko významný prepravný prúd cestujúcich, že sa oplatí budovať tunel podzemnej železnice s prepravnou kapacitou 1500-2000os. vo vlaku/90s, a nestačí tam električka s kapacitou 150-200os. vo vlaku/90s? Treba vybudovať nové a opraviť súčasné trate električky so zabezpečením preferencie voči cestnej doprave na radiále a odrazu zistíme, že tá električka dokáže dosiahnuť prepravnú rýchlosť metra, a za štvrtinovú cenu, navyše s postačujúcou prepravnou kapacitou...
Reakcia na: S499.1023 #230005:

tak sa nám núkajú nejaký experti z akejsi "Deloitte" ktorí odporúčajú Bratislave riešiť dopravu povrchovou MHD a hlavne samostatnými jazdnými pruhmi pre BUSy. A ako vzor si vybrali niektoré mesta kde to vraj funguje. Nuž typický "kubáčkovský" prístup. Problém hodne a vhodne zjednodušili - skrátka podstatné veci zatajili, tak aby im ich hlboké myšlienky vyšli. Vychvaľujú niektoré mestá kde to vraj funguje, takže "kubáčkovcom" pripomínam :
Toronto - má metro s dlžkou tratí 80 km a 75 staníc
Berlín - má metro s dĺžkou tratí 150 km a 170 staníc
Londýn - má metro s dĺžkou 400 km a 270 staníc
Varšava - má metro s dĺžkou 25 km a 30 staníc

Takže tak to funguje na povrchu "dobre", keď nosným systémom je podpovrchový koľajový systém. Bratislava zobuď sa konečne, hlavne to treba vysvetliť týmu Vallóóóó vr. dopravným expertom na magistráte.
Reakcia na: irizar #230008:
Máš pravdu, tento faktor mi v rámci poveľkonočného trávenia majonézáku a údeného úplne ušiel 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.