Čo pozorujem, tak postupne sú pri 3. dverách menené aj staršie Telmaxy za tie nové s čiernym dizajnom okolo obrazovky a s piktogramom bezkontaktnej platby kartpu v spodnej časti
Uplne jedno ake spravia grafikony ked busy bezdovodne meskaju. Dneska som chcel ist 63 -> bajkalska -> 620 -> zlate piesky -> 527 . Vsade bolo 5 minut na prestup ale skoro som nestihol. A to je sobota vecer, trasa nejde cez nivy ani iny problemovy usek, napriek tomu 63 aj 620 meskali.
Podobne prusery stihnut 527ku zo zlatych mam pravidelne. Esteze si mozem dovolit taxi.
Otazka je, aky je dopyt po internetovom predaji na BA-KN.
Ale vzhladom na to ze RJ od decembra prebera dalsie dotovane linky (cize listky kde nie je pouzitelny bezny rezervacny system), mozno sa im konecne oplati pripravit nejaky upgrade aj na toto.
1; Pri novom žiaľ nevidím prihlásenie sa cez mojeID (pri starom to neumožňuje iba mobilná verzia webu).
2; Keď sa aj prihlásim v starom systéme a potom otvorím nový v tom istom okne prehliadača, tak napriek tomu som v novom neprihlásený.
3; Dúfal som, že keď majú nový, tak že umožnia kupovať lístky cez internet aj na štátom dotovanú S70 (jej celú trasu). Bolo by to nielen zlepšenie pre cestujúcich, ale aj zjednodušenie pre stevardky. Pravdepodobne by si potom menej ľudí kupovalo lístky na predajných miestach.
Na rozdiel od ZSSK nemajú ani SMS lístky (je mi jasné, že tie by boli pre cestujúcich drahšie).
Pravdepodobne si vo svojich pripomienkach nedostatočne dramatický a nenapísal si tam ako musíš vstávať o sedem hodín skôr, umrie ti mačiatko lebo ho nestihneš nakŕmiť a že súčasné časové pohody sú genocídou strednej vrstvy
Zaujímavé, že "mne" nevedia vyhovieť
Momentálne odchody od nás: 4:07, 5:02, 5:28, 6:03, 6:33, 6:58, 7:23, 7:43, 8:43
Môj návrh..............................: 4:07, 5:07, 5:33, 6:07, 6:43, 7:03, 7:23, 7:43, 8:43
Ale nie, toto sa nedá. Ale 4 min. po návoznom spoji k vlaku z Jelky sa dá posielať priamy spoj do BA s vynechávaním Senca a následne 7 min. po ňom ďalší spoj, čo ide aj cez Senec, to veru áno!
Ten smer je špecifický, iný, ako senecký či pezinský. My tu máme atraktívnu ponuku vlakových spojení a najväčšie obce ležia priamo na trati, a aj z tých vedľajších chodia čiastočne k vlakom. Potom ten zostatok autobusmi (väčšinou školáci a pracujúci pri trase danej linky), ale drvivá väčšina autami.
Ako uvádzaš, na 720/740 je v špičke približne dvojnásobok spojov, (niečo na štýl S65) - od Senca sa napr. v súhrne nič nepridalo v auguste 2018, len sa to všetko rozdelilo do taktov + už dlhé roky počet spojov klesá, úmerne s klesajúcim dopytom, kým na železnici to stúpa. Pravdepodobne sú to noví cestujúci, len v menšej miere dochádza k presunu z autobusov do vlakov - to sa deje len na úsekoch, kde je vytvorený dostatočný interval návozu/odvozu zo Senca, ale aj to sa dogebrilo v decembri.
Ja sa bohuzial obavam ze ten dovod skutocne su "poziadavky cestujucich". Ten nahodny netakt naznacuje ze je spat doma kedy si individualny cestujuci napisal ze on by potreboval ten ktory spoj o 7 minut skor, tak sa to ad hoc posunulo. Vid aj ten bordel v Pezinku, kde system vydrzal dokopy asi tri mesiace a teraz tam zas spoje chodia nahodne.
A nemam ziadne nadeje ze po 2021 to bude lepsie, lebo problem je ocividne aj priamo na zupe, kde populizmus prevazuje nad odbornostou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Katarina777