Reakcia na: Peon #229693:
Vlaky na S70 informujú cestujúcich na vyššej úrovni, ako vlaky ZSSK. Nad ich dverami je schéma trasy s doplnkovými informáciami (BUS, P+R), akurát, že to nie je v digitálnej forme. Vlaky ZSSK síce digitálne informuje cestujúcich o trase a nasl. stanici, či čase, ale zóny tam tiež nie sú, taktiež nie sú doplnkové informácie.
Maximálne sú v push-pulloch obrazovky, na ktorých beží dolný pruh s časom príchodov/odchodov z nasl. stanice.
Premenovať by bolo treba aj zastávku "Bernolákovo, Hlavná ul., Espresso", ktorá je pri žel. stanici. Stane sa to zrejme už v tomto roku, pretože sa už chystá kopať a vybudovať veľmi dôležitý prestupný "terminál" (t.j. o polovicu menej P - miest a + 5 min. pre zachádzky busov)... len aby to bolo hneď pri koľajách. Ale, že momentálna zastávka autobusov je 200 m od stanice, tak to nevadí, musíme to nasilu dať na stanicu za státisíce, aj keď tam žiadna linka nebude končiť, len naďalej prechádzať (zase bude možné vynechať , ako je to zvykom v Pezinku, v Senci).
Peon
Na ich webe som sa už dávnejšie dočítal, že tým, ktorí si kvôli meškajúcemu vlaku [aj iného dopravcu] nestihnú na Hlavnej stanici alebo Novom Meste kúpiť lístok v čase otvorených predajných miest, tak vo vlaku ho dostanú bez prirážky 1€ na základe lístka z meškajúceho vlaku. Ak má niekto taký lístok zo ZSSK iba v smartfóne, tak som sa tu pýtal či ho vedia rýchlo načítať aj z QR kódu z displeja smartfónu.
Označiť papierový lístok čiarou perom si (aj nechtiac) dokáže každý. V 21. storočí očakávam aj od súkromného dopravcu označenie lístka pečiatkou alebo klieštikmi [nielen prederavením lístka, ale aj "tlačou" údajov z klieštikov tak ako to majú České dráhy].