Reakcia na: JerryBA #228858:
"Experti z českého Centra dopravného výskumu, ktorí generel pre Bratislavu spracovali, v ňom tiež napísali, že neodporúčajú viesť trať cez Vajanského nábrežie, Pribinovu a Landererovu na Mlynské Nivy."Takze vyrastie nam nove centrum s vyskovymi budovami, obchodnym centrom, s moznym dalsim rozvojom stavieb v okoli pristavu a neodporucaju tadial trat lebo...?
A vidim, ze hned v dalsom riadku sa vyjadril Mato a povedal co som si myslel

Ike
Z pohľadu Rakúšanov to momentálne možno je dobré, ale spoliehať sa na to, že zahraničný dopravca a ešte k tomu na pochybnej komerčnej báze (lebo princípom komerčnej bázy je maximalizácia zisku, nie charita) supluje vykonávanie základnej obslužnosti, pričom tým, že nemá objednávateľa a nie je konkrétne viazaný na zmluvu o dopravných službách vo verejnom záujme, môže kedykoľvek zmeniť cestovné, časy odchodov, rozsah obsluhy, alebo sa môže jedného dňa proste spakovať, mi nepríde ako niečo, čo by bolo pre objednávateľa to pravé orechové. Minimálne v dvoch rovinách sú na tom Rakúšania stratoví: a) zrejme musia držať niekde záložnú kapacitu (keby DPB proste nevypravil) a okrem toho nemôžu využiť bonitné spoje na vykrytie tých stratových.
Čiže ja ich chápem.