#228552
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how
o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how
o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
tr3mp