Dobrý deň,
so žiakmi prvého stupňa sme dnes cestovali linkou 70 z Podunajských Biskupíc o 8,28 a späť o 13,17. Rada by som v mene kolegýň aj detí poďakovala obidvom vodičom za príjemnú cestu. Ráno sme dokonca zabudli v autobuse nejaké veci a pán vodič nás dobehol, aby nám ich odovzdal. Popoludní zase iný pán vodič pochválil naše deti za pekné správanie počas jazdy. Bodaj by takýchto príjemných a ústretových vodičov bolo v MHD viac
Daniela Kališová, učiteľka ZŠ Biskupická 21?
so žiakmi prvého stupňa sme dnes cestovali linkou 70 z Podunajských Biskupíc o 8,28 a späť o 13,17. Rada by som v mene kolegýň aj detí poďakovala obidvom vodičom za príjemnú cestu. Ráno sme dokonca zabudli v autobuse nejaké veci a pán vodič nás dobehol, aby nám ich odovzdal. Popoludní zase iný pán vodič pochválil naše deti za pekné správanie počas jazdy. Bodaj by takýchto príjemných a ústretových vodičov bolo v MHD viac
Daniela Kališová, učiteľka ZŠ Biskupická 21?
Ja si myslim, že pomer sediacich/stojacich je lepší v 29T. Viem, že si to nemyslíš, nemám na to vedeckú štúdiu, je to subjektívne. Možno nejaký prieskum o ochote využívať MHD by niečo napovedal ?
tr3mp
Ja napríklad bežne na bicykli pred priechodom zastavím (aj jednému človeku), žiaľ tu je problém, že toto súbežne idúci motoristi nechápu. Ja zastanem pred priechodom a autá v mojom smere jazdia veselo ďalej (a chodec už je vo vozovke).
Nerešpektovanie CSS je fakt, to je najmä tým, že na bicykli je to jednoduchšie porušiť ako v aute. Pešo je priechod na červenú ešte jednoduchší na porušenie a zároveň ešte častejší jav ako pri cyklistoch. Ale na červenú sa jazdí aj autom, minule som sa po Štefánikovej blížil k Hodžovmu námestiu a zbadal som, že naskakuje červená. Predo mnou v pruhu išli tri autá, tak som si už trochu zafrfľal, že budem musieť stáť za nimi a dýchať smrad pri ich rozbiehaní. Ale čo sa stalo: všetky tri ešte prešli na tmavooranžovú (ja som videl červenú)! Pre mňa to bolo fajn, stál som prvý pred čiarou.
Jednoducho, niektoré predpisy sa jednoduchšie porušujú pešo, iné na bicykli a ďalšie autom. Napríklad cyklista málokedy prekročí MPR narozdiel od motoristu a pešo je to nemožné