Dispečeri ZSSK ale aj ŽSR plus ich výpravcovia (musím dodať, že viem, že výpravcov má ŽSR a nie ZSSK, aby mi to tu niekto nevyhodil na oči) sú výkvet debility na železnici. Dispečeri ZSSK veselo pošlú vlak s ľuďmi na jazdu po 30 minútach odkedy je známa skutočnosť, že je úsek trate uzavretý a blbečkovia na ŽSR im to ani nejak nerozmlúvajú. Tí len prídu, dvihnú placku, vypravia vlak, postavia vlakovú cestu (neraz chybne, viď. nedávno Šurany, tak na 100 min zastavená doprava v stanici ...) a nech si jazdia dopravcovia ako chcú, načo myslieť? Veď myslenie bolí a také niečo, že predvídať 2-3 kroky vopred, to neexistuje ani u ŽSR a ani ZSSK v prevádzke. Česť výnimkám teda, ktorí sú za tie platy a prístup vedenia ozaj nadšenci a svoju šichtu odmakajú na 100%.
Dnes pre zmenu dispečer ZSSK exceloval opäť. REX1721 BA-PD čo mal z Leopoldova ísť o 7:37 došiel s meškaním 50 min a do odchodu mu nadelili ešte +30 min, keďže sa čakalo na Os 5021 z NR do Leopoldova, ktorý asi tiež meškal. Postupne sa blížil čas odchodu Os 5107 z Leopoldova do Nitry o 8:51. Tomu capli +5 min, potom +10min, lebo REX1721 idúci s meškaním 80 min asi musel ísť "načas". Už bolo 9:20 keď vlakvedúci 5107 behá po vlaku a oznamuje, že reko-šrot zo ŽOS Zvolen 757.015 na REX1721 skapal medzi Leopoldovom a Hlohovcom a trať je neprejazdná. Takže aspoň toto, čo mohol dispečer ZSSK spraviť správne a pustiť 5107 načas, tak totálne na celej čiare dosral a pustil ako prvý vlak u ktorého bolo totálne jedno, či pôjde 80 alebo 90 minút zmeškaný. Nechápem na základe čoho vyberajú dispečerov u ZSSK ale aj ŽSR, ktorí ovplyvňujú prevádzku, ale verím, že keby vyberali absolventov z pomocnej školy, tak to lepšie dopadne!
To si ŽSR aj ZSSK robia úplne p**u z ľudí? Však v momente ako mi vznikne situácia, že je strhnutá trolej, tak do pár minút telefonicky sa musí vlaková čata spojiť s výpravcom v stanici a ten dá pokyn na vypnutie úseku. Ak tam sú spadnuté troleje a nie je možné vlak vytiahnúť ale dá sa aspoň ľudí evakuovať cez iný vozeň, tak tam mali poslať personál alebo hasičov zavolať. 3 hodiny toto môže trvať len človeku, ktorý je nesvojprávny.
Po 2,5 hod. na HLST im napadlo, že sa to dá obísť cez Nové Mesto. Ľudí neinformovali, tak ich informovali spolucestujúci, na čo informátorka v hale zareagovala tak, že nech zavadziame, neklameme. Napokon balík ľudí odviezla 500ročná súprava od S50 na Nové Mesto, kde nikto nebol, len nejakí posunovači, čo nevedeli, načo nás tam doviezli. Rušňovodičom skončili služby, výpravca nikde, žiadne hlásenie, žiadne súpravy. Po hodine prisavili súpravu a ja som sa dostal domov /25km/ za 5 hodín a 2 minúty.
Nikoho nezaujímalo, že vlaky vôbec nepremávajú smer Žilina a Nové Zámky medzi 20:00 a 0:30, ani náhradu nezabezpečili do Rače a Vajnor, lebo by tým pokazili striktne dané obehy. Tak obojsmerne všetko stálo skoro 5 hodín.
ZSSK preráža úplne dno.
Ranné S65 odrieknuté, meškania 30 - 70 min. v duchu "od 6:30 je premávka obnovená bez obmedzení".
Ja som sa na rozdiel od teba na riadiacie vozne SPÝTAL a žiadna firma z názvom len "Oerlikon" neexistuje, na tom trvám, to by bola, ako keby sa nejaká firma volala "Bratislava", ty googlič.
To nezastavovanie nechápem. Nezavadzia tam niečomu, keď vynecháva Recu a Pusté ulany.
Mne by vyhovovalo keby bral ludí až po Zámky kam asi ide aj na noc.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
Nikoho nezaujímalo, že vlaky vôbec nepremávajú smer Žilina a Nové Zámky medzi 20:00 a 0:30, ani náhradu nezabezpečili do Rače a Vajnor, lebo by tým pokazili striktne dané obehy. Tak obojsmerne všetko stálo skoro 5 hodín.
ZSSK preráža úplne dno.
Ranné S65 odrieknuté, meškania 30 - 70 min. v duchu "od 6:30 je premávka obnovená bez obmedzení".