Stare kremnicke krizovatky, pevne svorky a take veci sa vyskytuju uz len na dvoch krizovatkach a v otocke Sidlisko III, dalsie dve krizovatky su osadene podvesnymi krizovatkami (vyustenie Budovatelskej, krizovatka na Sekcove) a okrem toho su uz vsade Elektrolajny. Trat na S3 je take muzeum, to je pravda, ale vzhladom k tomu, ze je to trat z roku 1985, sa ani velmi neuvazuje, ze ju prevesime na nove zavesy. Ved taka trat na Budovatelskej je z roku 1966 a funguje ako hodiny
S tou totalnou neudrzbou mas pravdu v jednom jedinom pripade - trat na Sirpo, kde jazdi trolejbus len v PD v 60 min. int . 


Terorizoval som Polske masiny. Vcera som dostal betaverziu takeho simulatora zeleznice. Jazdil som tam na el. masine, pekne najprv seria, potom paralel, potom shunty, vsetko rucne radene, parkrat to strelilo, sem tam aj zahrabalo, potom aj vykapalo, ked som to moc terorizoval. Isiel som spat az nesokoro v noci, lebo ma to strasne bavilo. A malo to normalne navestidla, aspon som tomu rozumel, nie tie chore americke navesti. Ku koncu som ignoroval cervenu, dobehol nahaldiacik a oprel to o neho.
Musis niekedy videt, ale mozno ta z toho bude boliet hlava.
Myslim tie dve pri "jazykoch", co idu na strany. Ze pod akym uhlom su namontovane. Lebo v BA je kazde lano pod inym a celu vyhybku to kruti... Alebe jedno tam vobec nie je, aj take som v BA videl. Konkretne zjazdova vyhybka pred zastavkou "Ul. 29. augusta".
Papyr
Myslim, ze za cenu, ktoru mesto vynalozilo na tramvajovu trat na Barrandov, sa daju zatrolejovat vsetky autobusove linky na lavom brehu Vltavy, ktore maju interval v sedle 20 minut a castejsi. Ale to je otazka priorit daneho mesta, do ktorej mna nic nie je, i ked tam zijem.