Reakcia na: chodec #225465:
Tak po tom moste vedla súčasného starého mosta by viedla tretia kolaj pre zlepšenie priepustnosti úseku Hlavná Stanica - Devínská Nová Ves, poprípade, keď by sa už stavalo, tak by sa most mohol poprípade dimenzovať do budúcnosti aj na štvrtú kolaj. Most by bol umiestnený v mieste, kde stál pôvodný do r.1945. Tu ma v tento súvislosti tak napadá, že teoreticky by sa mohla postaviť jeho replika, len neviem či a o kolko by to vyšlo drahšie, retrostavba oblúkového mosta, ale s využitím nových technologií, ako nejakého podla súčasnej architektúry.
Viko
Držať tam takú rozsiahlu Zónu 30 len na uspokojenie litery nejednoznačného zákona je jednoducho nadpráca. Za mňa jednoznačne rozumnejšie by bolo dolepiť na hranice cestnej zóny "okrem TRAM" a električkám nechať obmedzenie len tam, kde si to vyžaduje stav trate alebo premávka peších.