Reakcia na: chodec #225219:
Tak samozrejme pridanie jednej kolaje a elektrifikácia úseku Marchegg - Devínská Nová Ves určite lacné nie je, ale vždy lacnejšie, ako výstavba extrémne drahého tunela a tým vlastne zásadná prestavba tratí v Bratislave. Ale veď ja nemám nič, proti tunelu, Filiálke..., ale reálne kedy sa toho Bratislava dočká? O 50 rokov? Alebo, veď teda skús si založiť stavebnú spoločnosť, zožeň nejaký kapitál, ale bude treba poriadne velký a neviem ktorá banka ti na to požičia a začni stavať. Veď aj kedysi stavali trate súkromníci ( - Košickobohumínska železnica). A s nejakým financovaním z Fondou EU moc nepočítaj. - Pozri do ČR, aké sú problémy s dokončením modernizácie koridoru Česká Třebová -Praha, alebo obídenie labského lievika Děčín - Drážďany a to sú omnoho dôležitejšie projekty. Prečo sa nestrojkolajní úsek Devínská Nová Ves - Hlavná Stanica?? - Bez toho nám bude dialková doprava a nielen dialková železničná doprava v Bratislave pokrivkávať aj keby sme postavili Filiálky tri.
810zssk
Ovela ucelnejsie nez jednorazovo minut cash na jednu akciu za rok mi pride napriklad zabezpecovat kvalitnu verejnu dopravu aj pocas noci vzdy ked je to nutne, ci uz je to Biela noc, Silvester, festivaly, atd.