Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A kedze neviem ani ako prihlaseny editovat svoj prispevok (ani spoznamkou EDIT), este doplnim . . . ako v tej aplikacii zistim cas trasy? Ja viem ze sa to da naplanovanim, ale ked uz idem, idem zvecsa jednou linkou, resp. viem ze ked tu nastupim na X, tak na zastavke Y vystupim, ale kolko trva cesta? Nikto nevie . . . Proste preco niesu na linke casy v prvom stlpci ako na papierovej forme? Otvorim linku, pozriem jedna zastavka, druha, odpocitam a mam cca cas trasy.
mobilna aplikacia imhd . . . virtualna tabula. Polozil som dotaz na autora, ale ziadna odpoved. Jedna sa mi o to, ze ako postupovat. Vyber zastavky podla gps je fajn vec, ale obcas narazite a ked nemate alternativvu vyberu, tak ste skoncili.
Syn isiel mimo, zastavka Prievozska. Chcel vediet, kedy presne pojde bus. Reku nieje problem, otvorim virtualnu tabulu, zapnem gps, ale zobrazi mi iba zastavku Pazitkova, ktore je od Prievozskej asi 200 m ale opacnym smerom. Neexistuje ziaden sposob ako ziskat data inej zastavky ako vyberie aplikacia.
Odchadzam, som na Stefanikovej v BA, mozem ist na hodzovo, alebo na nam. Fr. Liszta. Ale neprovnam ako odkial kedy co pojde, lebo aplikacia vyberie za mna jednu zastavku a neexistuje sposob sa dostat na odchody inej zastavku. To mam rad, ked je aplikacia chytrejsia ako uzivatel.
Ma niekto nejake ine riesenie? Pytam sa, preco sa neda alternativner vybrat zastavka, ved zoznam zastavok je v aplikacii, ci vari nie?????
Reakcia na: johnnyjanko #225009:
Vážne si niekto myslí, že Jaspers je ten, kto tu niečo vymýšľa? Kto potom tie nápady schvaľuje? Mesto? ?
Reakcia na: Ike #225006:
A kto je vinník? Napíš to, nech to vieme všetci, aj tí menej zainteresovaní. Myslím to vážne.
Reakcia na: Valec #225007:
To by ma zaujimalo preco teda tie staticke data nema na nejakom FTP odkial si ich moze ktokolvek stiahnut. Toto su take zatvoreno-otvorene data - poskytneme, ale len ak sa nam bude pacit na co ich pouzivate a ak nas nenahnevate. Smiesne. Chapal by som takyto pristup od sukromnej firmy, ale mestska firma poskytujuca sluzbu za verejne prostriedky by mala byt transparentnejsia.

Obdobne dynamicke data by mali byt poskytovane cez API po zaplateni poplatku (a optimalne diferencovane podla toho ake data vlastne uzivatel chce - GPS poloha, meskanie, atd., pripadne interval aktualizacie).
Reakcia na: Ámos #225003:
Aj keď dopravný podnik dáta o bratislavskej hromadnej doprave nezverejnil pre všetkých, tvrdí, že k dispozícii ich vie poskytnúť hocikomu, kto má záujem využiť ich na uľahčenie života pre cestujúcich.

Okrem Googlu a Hopinu malo zatiaľ o ne záujem zhruba ďalších päť spoločností. Napríklad Translata.

Kým statické dáta dopravca ponúka záujemcom zadarmo, za dynamické si musia zaplatiť.

„Ide o symbolickú sumu, ktorá nám pokryje náklady na ich zhromaždenie a sprostredkovanie. Je to približne 60 eur za mesiac," povedal Áč.

Čítajte viac: https://bratislava.sme.sk/c/20753486/bratislava-chce-byt-viac-smart-dopravny-podnik-sa-spojil-s-taxikarmi.html
Reakcia na: chodec #225005:
si si istý, že si trafil vinníka?
Reakcia na: S499.1023 #224907:


Na činnosť cteného a vysoko odborného Jaspers-u má Bratislava nehynúcu pamiatku a tou sú zabetónované štvorpásové koľaje na Štúrovej a Starom moste, ktoré vedú od nikam do nikam. Sú dôsledkom ich vysoko-odborne-strešteného nápadu nahradiť Filiálku a trať pod Dunajom tram-trainom z Janíkovho dvora na Hlavnú stanicu.
Reakcia na: Ámos #225000:
To máš to isté ako keby TV Markíza informovala o novom seriáli na TV Joj...
Reakcia na: MatejBA #225001:
To ja neviem. Ak ich vsak dostal hopin zdarma, ci dokonca za nejaku úhradu (akymkolvek smerom a nebolo urobene obstarávanie), tak sa moze imhd obrátiť na sud a ziadat vydanie dat.
Reakcia na: Ámos #225000:
Urcite netvrdim ze DPB ma vyvijat nejaku aplikaciu. Z mojho pohladu je ovela vhodnejsie zverejnit data a nechat developerov nech z nich nieco vycaruju. A kludne nech si tie data potom integruje aj Hopin.

Druha vec je kvalita dat. DPB mal uz dlhsie polohu vozidiel na svojom webe a velmi pouzitelne to nebolo.
Reakcia na: Ámos #225000:
Dalo DPB vobec pristup k tym datam iMHD?
Reakcia na: 810zssk #224998:
Samozrejme otvorene data by mali byt tiez.

No spolupraca s Hopinom sa mi paci. Okrem toho, ze tuto appku ma dost velke percento ludi, predpokladam aj nizsiu ceny, ako vytvorenie uplne novej app.

Co je vsak zvlastne. Je ignorovanie tejto novinky zo strany imhd.
Aké ironické:
Magazín IDSBK "Prečo cestovať električenkou? 5. Je ekologická. Používaním električenky chránite životné prostredie. ...ani sa nepodieľate na zbytočnom použití papiera. Skúste si predstaviť ten počet lístkov, ktoré by ste spotrebovali za rok každodenného cestovania." Nemusím si to predstaviť, ja som zahltený kilogramami papiera ?

Potom ale píšu, že cestovaním MHD a železnicami nemíňame žiaden papier, aby sme bol objektívni.
Reakcia na: Valec #224996:
? ? ?
Namiesto otvorenych dat to slahneme do taxi aplikacie. Panenko skakava..
Ďalší pondelok s meškaním 8 min. kvôli nemožného nástupu do vlaku a následne neodvezenými cestujúcimi. No proste S 60 ... ?
Reakcia na: Mhr1 #224991:
Diky za info, aspon som chytrejsi 🙂

A co sa tyka toho mojho "netankovania", tak ja som to kedysi pouzival prave z dovodu "tankovat" ako naplnit - teda ze sa ma to velmi netyka a vykonat to/nieco ma "nenaplni" a je to strata casu pre mna 🙂
Reakcia na: Ike #224993:
Ani závoru nepoškodil... tento štýl nie je len grécky, ale aj poľský, český - len čo si spomínam, že som videl.
https://www.youtube.com/watch?v=kVCtcd0eCX0
grécky štýl

Ten výstražník je mi inak dosť povedomý.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.