Reakcia na: 810zssk #224356:
Napríklad teraz mobilnú aplikáciu. Pripravovaná stratégia rozvoja predajných kanálov je nachystaná tak, aby mohol byť dodávateľom HW a príslušného SW ktokoľvek, kto splní požiadavky."BIDka vybrala cestou zachovavania uplne uzavreteho emtrestackeho kartoveho systemu"
Nie, BIDka integrovala to, čo dopravcovia používali, však kartový systém od EMTestu mali ako DPB, tak aj SL už od 90-tych rokov. Ak sa na SK v 90 % používa jeden uzavretý kartový systém, tak si veľmi nenavyberáš. Ak teda nejdeš do riešenia, že všetci všetko vyhoďte, ideme integrovať.
Valec
2. Písal si, že sa nič nezmenilo, tak som ti napísal čo sa zmenilo. Nikde som netvrdil, že je všetko ideálne.
3. Neznalosť obsluhy zariadení a prepravných podmienok je problém, ktorý sa vyskytuje u všetkých dopravcov (a rovnaké problémy majú napr. aj v českých IDSkách, ktoré fungujú roky).