Reakcia na: peste.noire #223149:
Ano, uz vidim, ako cez vikend idem L35kou do Tesca Lamac/Bory Mall - jaj moment, nejazdi, dyg ? Alebo pojdem cez tyzden a budem cakat kolko, 40 minut? A aj to iba v spicke ? Ako vravis, jedna vec je, aby jazdili linky tak ako maju. Druha vec je, ze jednu taku linku chces zrusit (nezda sa mi, zeby jazdilo malo ludi z DD na Kramare/Stanicu).Ano, L35 by mala sancu byt zaujimavou linkou, ak by spojila DD - Dubravku - Bory Mall - Lamac (cize nahradila 35, 123 a pripadne ciastocne aj 130) - ale opat by bola poznamka, ze ma subeh s elektrickou.
L133 - ak si si vsimol, tu neobhajujem. Zacinam mat totiz pocit, ze v poslednej dobe zacina byt prazdna/prazdnejsia, kedze na nabrezi byvaju dost casto zapchy a meskava

Co sa tyka subehu trakcii - nevidim dovod, preco ale okresavat autobusove linky, ked maju ciastocny subeh s inou linkou pricom ale idu uplne niekam inam. Preco by sa mala zrusit L32 na DD, ked iba kolko, 25%?, jej trasy ma subeh s L33. Nehovoriac o tom, ze ak posilnis L33 tak, aby nahradila L32 (teraz ide v spicke poobede aj 18 spojov za hodinu, z toho 6 je L32) tak nakoniec neusetris ziadne vozy, naseries viac ludi a budes musiet nejak poriesit 5-10 minutove meskania/vyrovnavacku na priebeznej konecnej, inak ti bude permanentne jazdit mimo CP

peste.noire
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.