Reply on: peste.noire #223152:
To ze s tebou niekto nesuhlasi, este neznamena ze ta nechape.Co sa tvojich argumentov tyka, tak po prve, ak 32 nepoberie ludi, tak pramalo vyriesime tym ze ju v danom useku uplne zrusime a tych ludi sa pokusime narvat do uz beztak plnej 33. Ak 32 nepoberie, tak je v nej minimalne 100 ludi - mas pocit ze 33 bezne vezie 100 volnych miest?
Navyse, cely tvoj "problem" sa da hravo vyriesit tak, ze 32 bude jazdit bezprostredne po 33 (povedzme dve minuty), takze 33 vyberie odchyti z tych co idu len po Molecku.
peste.noire
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.