Reakcia na: MatejBA #223095:
1. išla tak naposledy vo štvrtok. Záťažové skúšky sa robili tak, že išla komplet plná (po dvere) 25Tr na diesel z Olejkárskej celú cestu až na Kuklovskú. Aj keď chápem, že to už bolo dávno a tie vozy, ak jazdia, majú už čo to odžité. ale ten výpadok prúdu tiež nebýva zvyčajne celý deň a ani pol dňa, ale pár hodín. 2. Ano, to isté sa deje aj keď nejaká 32 vynechá, lebo sa pokazí a nestihne sa tam poslať hneď ZV, alebo keď sa hradí ľubovolný iný úsek, kde jazdia iba trolejbusy. A na NAD sa nesťahujú vždy iba vozy z liniek, kde je takú superhustý špičkový interval ... (Aj keď teraz je chvalabohu relatívny dostatok dispozičných ZV v meste cez prac. dni, ale uvidíme dokedy ...)
MatejBA
2.) Ked budes mat skratenu L32, budes tam mat menej vozov, pri operativnom potiahnuti teda rozbijes akykolvek CP, ktory ta linka ma. Zaroven sposobis nedostatocnu kapacitu na zvysku trasy (to nie je rovnake ako zobrat 1-2 vozy z liniek, ktore maju 3-5 min interval v spicke).
david1: A to ako teraz nemame jazdit s L29, lebo to je prosto linka pre DNV a Karlovka sa ma tomu vyhybat ako pliage? Ked musia posilnit nejaku linku, tak to asi znaci, ze tam je nejaky dopyt. Co tak namiesto zakazov a obvinovania zistit, preco a ako velky ten dopyt je?