Dnes na jednej nemenovanej prímestskej linke Slovak Lines na nemenovanom mieste pristavil autobus na prvú zastávku bez nápisov na vonkajších transparentoch. Vodič sa čudoval, že to ešte nefunguje. Na displeji strojčeka na vydávanie CL sa zobrazovali nejaké zvláštne znaky. Vodič so slovami "Môžete ísť" umožnil bezplatne cestovať bez cestovného lístka všetkým, ktorí nastúpili na prvej zastávke. Od druhej zastávky mu už všetko fungovalo, takže ďalší cestujúci si už normálne kupovali cestovné lístky. Škoda, že nemal tabuľku či papier aspoň s číslom linky.
Zažili ste už niekto vydávanie náhradných (vraj ručne písaných) listkov v Slovak Lines od vodiča? Ako asi vyzerajú? Napr. študentom s ISIC uznal zľavnené cestovné na základe nálepky [aj keď by sa to na dotovaných linkách z verejných zdrojov nemalo] a zohľadnil PCL pre zakúpené zóny na základe papierovej potvrdenky o kúpe PCL [ak takú cestujúci mal] ALEBO si musel cestujúci kupovať CL na celú trasu a neskôr reklamovať na ASMN? Dávnejšie CL ako ceninu na Facebooku obhajovali zo Slovak Lines, že vodič nesmie v prípade poruchy strojčeka umožniť bezplatnú prepravu. Majú na výpočet cestovného služobné kalkulačky a v papierovej podobe mapu zón aj s cenami CL?
Zažili ste už niekto vydávanie náhradných (vraj ručne písaných) listkov v Slovak Lines od vodiča? Ako asi vyzerajú? Napr. študentom s ISIC uznal zľavnené cestovné na základe nálepky [aj keď by sa to na dotovaných linkách z verejných zdrojov nemalo] a zohľadnil PCL pre zakúpené zóny na základe papierovej potvrdenky o kúpe PCL [ak takú cestujúci mal] ALEBO si musel cestujúci kupovať CL na celú trasu a neskôr reklamovať na ASMN? Dávnejšie CL ako ceninu na Facebooku obhajovali zo Slovak Lines, že vodič nesmie v prípade poruchy strojčeka umožniť bezplatnú prepravu. Majú na výpočet cestovného služobné kalkulačky a v papierovej podobe mapu zón aj s cenami CL?
dusanbe
Že by bol problém v homologizácii vozidla?
Pokiaľ viem, súčasné vozidlá MHD sú konštruované a schválené na prepravu jedného kočíka (hoci by sa tam našlo miesto aj na dva).
Podniky „povoľuje“ prepravu druhého kočíku tak, že dáva vodičovi možnosť rozhodnúť sa, či druhý kočík zoberie alebo nie – a ak vodič druhý kočík zoberie, tak si musí byť vedomý dôsledkov napríklad v prípade nehody. Lebo platí legislatíva, že vo vozidlách možno prepravovať len to, na čo sú homologizované...Podnik je z toho vonku, vodič mal predsa možnosť rozhodnúť sa.