Inak keď je pravda, že Praha má druhý najväčší električkový systém a Petrograd druhý, tak to už zrejme onedlho nebude platiť. Podľa toho čo som čítal v MD tak mesto Petrograd húfne ruší električkové trate. Iba na jeseň roku 2002 zmizlo 70km tratí, čo je takmer jedna Bratislava. Mesto Petrograd to odôvodňuje zelenou pre automobilizmus. Rušia sa aj trolejbusové a autobusové linky. Mesto hovorí, kto má auto môže ísť s ním, kto nie môže ísť metrom
. Divné - budme radi, že sme v Bratislave


J
tr3mp, klára: v žiadnom prípade elina v spoločnom pruhu s IAD. jedna havárka a stojí to celé. Treba segrgovanú trať od cesty oddelenú zvodidlami. Cesta na ktorej autá stoja patrí magistrátu a neúmerne sa zaťažuje len jeden pruh vozovky, pričom ten druhý nie. Myslím si, že by si MČ mala problémy s parkovaním vyriešiť sama a trať dať do súčasného pruhu kde parkujú autá. Ten istý problém je aj v Petržalke a ja osobne by som tlačil MČ aby si problém s parkovaním a ničením ciest I. a II. triedy vyriešili na svoje náklady a to buď prispievaním na MHD, alebo budovaním vlastných parkovísk. Zo súčasných "parkovacích pruhov", by som spravil vyhradené pruhy pre MHD.
Išiel som znovu cez tunel a tá trať je čím ďalej tým horšia. Veď zachvílu budú môcť tie kolaje predať ŽSR pre ozubenú "kolaj" v Tatrách na ozubnicovú železnicu