Reakcia na: Ike #221999:
Externá firma slúži len na odlievanie peňazí, podnik si to pokojne môže robiť efektívnejšie vo vlastnej réžii. Čo sa týka základného dočisťovania, to súhlasím, ale vozy musia byť aj vybavené napríklad takou metlou a obratiská smetnými košmi. Na väčšie zametanie alebo umývanie nie je čas. Pokiaľ ide o prideľovanie, tak starostlivosť o salón pre cestujúcich sa väčšiny pridelených vozov netýka (4045 je ozaj výnimka potvrdzujúca pravidlo) a komparatívna výhoda prideľovania končí dverami kabíny vodiča.Na poslednú otázku neviem presne odpovedať, pretože netuším, ktorých konkrétnych priebežných/východiskových zastávok sa to týka. Určitú odpoveď načrtol 810zssk. Minulý rok sa táto problematika riešila pri predĺženej linke 6 pod Most SNP. Vodiči nemali jednotný metodický pokyn a tak si to každý riešil podľa seba – niekto pristavil a neotvoril dvere, niekto pristavil a otvoril dvere na fotobunku, niekto pristavil a otvoril dvere na centrál a päť minút púšťal klímový vzduch z voza, niekto nepristavil až do 15 sekúnd pred odchodom. Až sa musel urobiť príkaz, ktorý prikazoval pristavovať k nástupišťu a umožniť cestujúcim nástup do vozidla, ale s pochopením tohto príkazu mali viacerí jedinci problém.
Mike
Ale je fakt, že ukladači (neviem ako dlho tam pracujú tí istí ľudia na tých pozíciach), to mali doteraz ľahšie - lebo za Karola Z. keď sa zaviedlo jedno mega zadelenie pre celú Hroboňku, tak tí čo mali pridelené 14 Tr, keď mali službu s 15Tr tak mali čo prišlo a zasa naopak tí, čo mali pridelenú 15Tr keď mali službu na sóle, dostali prvé po ruke. No a odkedy začali prichádzať prvé 30/31Tr, tak neboli pridelené vozy vôbec.