Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #221986:
Len neviem, či v minulosti bolo na Hrobonke toľko vozov, koľko je dnes. A ak aj áno, tak či bol taký pomer kĺb/sólo.
Reakcia na: irizar #221988:
len doplním .... ak máš akútny nedostatok personálu, tak zredukuj náklady na vedenie tak, aby si v maximálne možnej miere efektizovoval riadiacu činnosť a zároveň tak našiel dodatočné zdroje
Reakcia na: zakaznik #221981:
A este jedna ekonomicka poucka: ked mas akutny nedostatok personalu, neodporuca sa vymyslat kraviny, ktore im pridaju/zneprijemnia pracu, lebo sa moze velmi rychlo stat ze nedostatok bude este akutnejsi.
Reakcia na: zakaznik #221981:
Mojko, my sa bavime o dopravnych firmach, ak si nahodou nezaregistroval, nie o nejakych robosoch pri linke vo fabrike. Nech sa paci, skus prist do lubovolneho nemeckeho alebo skandinavskeho dopravneho podniku s navrhom, aby namiesto udrzby vozy upratovali vodici. Vysmeju sa ti do ksichtu.
Reakcia na: trolejbus6207 #221970:
Však boli poprideľované aj v minulosti a dalo sa postaviť, len nesmú byť stavači leniví - ak sa teda chce prideľovať a nie scivilizovať údržba.
Reakcia na: milan69 #221973:
Tak ich treba vyraziť, keď si nevedia plniť svoje povinnosti... ?
Reakcia na: zakaznik #221981:
Je ale kvapku rozdiel viesť vodiča k tomu, aby po každom polkole vykonal zbežnú kontrolu vozidla a
1) vyzbieral hrubé odpadky typu prázdne PET fľaše a pod., príp. nahlásil nález nejakého netolerovateľného znečistenia typu blitky,
2) skontroloval okná (v prípade klimatizovaného vozidla) a v rámci možností technickú spôsobilosť vozidla k ďalšej jazde.
A niečo iné je ho zaviazať ku kompletnej starostlivosti o čistotu vozidla (ktorá BTW v normálnych DP nezahŕňa len údržbu podlahy mopom). Ktorá obdobná firma nezabezpečuje upratovanie svojich vlastných priestorov? Keď už ich je teda polovica...
Reakcia na: Solider #221974:
Vidíš v mojom infe niečo, čo by hovorilo o tom, že to schvaľujem? Opäť raz nastala situácia - aby vozy boli akotak udržiavané, musia sa o ne starať vodiči, nie dielňa a upratovacia čata ?
Reakcia na: Petto #221980:
Áno áno, o linkách/poradiach kde by tie predražené moroz.rdy napáchali najmenšie škody v systéme MHD a k tomu dokázali neumrieť v polovici služby v polke trasy, sa už diskutovalo
Reakcia na: irizar #221956:
Tak potom je polovica európskeho priemyslu balkánskeho typu. Všetky firmy, kde má zamestnanec zodpovednosť za čistotu prideleného úseku sú firmy balkánskeho typu. ?
Reakcia na: Rubber38 #221979:
Tak 12M elektrobusy mozu ist kludne cca 4-5 vozov na delene 65tky,ktore robia maximalne 2+2 kola ( 1 kolo ma tak cca 45km) cca a netreba pre to ani budovat extra infrastrukturu v meste. Cez sedlo,v noci sa dobiju vo vozovni.
Uz druha vec je, ze elektrobusy boli to posledne,co BA potrebuje. ?
Reakcia na: Marek1978 #221975:
Tak z hľadiska prepchatosti liniek nehrá konkrétna značka autobusu veľkú rolu, len usporiadanie interiéru,ktoré aj ten SOR vie vcelku solídne prispôsobiť prianiu zákazníka (až na šírku uličky nad nápravami, ofc). Ja osobne by som pokojne zniesol fádny plastový priemerný SOR, ak by to ušetrilo fin. prostriedky pre posilovanie výpravy (človeku je takmer jedno, či sa ráno nezmestí do 39, či 201 jazdenej MANom, alebo SORom) a ďalšie podvyživené aspekty, ktoré hrajú rolu v atraktivite dopravy. Značku busu by som riešil až po vyriešení ostatných týchto problémov.

Horšie samozrejme je, ak sa šetrenie fin. prostriedkov prostredkom nákupu lacných busov neprejaví nikde inde, tak, ako to vidíme dnes (resp. prejaví len v chobotinách typu elektrobusy)
Reakcia na: Solider #221974:
Akože zelené fólie na okná, vypĺznuté koberčeky, papiere s oznamom "NO SALE TICKETS" a plastových pandrlákov majú čo, vyhodiť do koša?
Reakcia na: Marek1978 #221975:
Aj ten SOR sa da riesit lepsim vnutornym usporiadanim - ale ked si to nevie DPB zabezpecit do tech.specifikacie tak budis.
Reakcia na: Marek1978 #221975:
Brana, ktory mal odvahu hlavne pre vlastne vrecka.
Reakcia na: 810zssk #221971:
Plny suhlas. Aj ked by sa este nejakych 40-50ks capacity, (nemusi byt v metro dizajne) zislo na linky 21, 39, 61, 93. Lenze to by chcelo mat na cele DPB znovu Brana? , ktory mal odvahu ich nakupit.

Peniaze by sa urcite nasli. Ide o imidz mesta a pritiahnutie ludi do MHD, ale nakupovanim lacnej znacky a prepchatosti liniek sa im to nepodari.
Reakcia na: trolejbus6207 #221970:
Keď sú všetky vozy rovnaké a s rovnakou výbavou, aký zmysel má prideľovať vozy?
Reakcia na: trolejbus6207 #221970:
Aj to tak ráno vyzerá...,keď sú tam nemenovaní pracovníci, tak sú vozy postavené ako prídu....? ?
Reakcia na: Ibiza #221969:
Preco sa musia nakupovat SORy?
Reakcia na: Ibiza #221969:
Ono si uplne staci porovnat po par rokov CapaCity a v rovnakom case nakupene SORky. CapaCity je zbytocny luxus*, ale nakupovat "bezny rad" od tebou spominanych vyrobcov by urcite bolo pre mesto ako Bratislava na mieste. A ten Solaris ani nie je az tak drahy.

(* Aj ked su linky kde by sa hodil, len na nich bohuzial nejazdi.. na 61 je priam predurceny, vdaka vela miestu na batozinu - ci uz z letiska, stanice, alebo Avionu.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.