Reakcia na: Mikimaus #220477:
Zabzar medzi predmestím a Fiókom nie je žiadne - "vlaky" z predmestia idú v rámci "posunu" ako prestavný diel, resp. prestavná jazda. PZS neviem presne ako, ale mám pocit, že sú z činnosti vypnuté. Čiže priecestie Jarošová/Račianska musí byť pri jazde na Fiók "strážené" zriadencom. Max. rýchlosť je po prvej koľaji 5 km/h, o. i. i z dôvodu stavu upevňovadiel.
Viko
Tu nejde o nejaký nedostatok spojení. Veď súčasný stav ponúka rovnaké možnosti ako pred prerábkou mosta. Z Farského 99+88 na hrane kdekoľvek v Ovsišti, z hĺbky Petržalky existuje ešte rýchlejší variant 98+88 pri Ekonomickej, zo strednej časti zostáva L68.
Nová linka s prestupom na Farského teda neprináša žiaden benefit. V kľúčových častiach dňa sa bude len ťažko preštrikovávať cez zapchatú Einsteinovu a nájazdy. Pravidelne sa k tomu pridáva Apollo a križovatka za ním. Cestoval som tak dosť dlhú dobu na to, aby som zavrhol tento nespoľahlivý spôsob a tešil sa na električku, ktorá nepotrebuje populistické bláboly o rýchlosti spojenia, lebo ho ľuďom sama permanentne ponúka.