Reakcia na: S499.1023 #219916:
Ked uz chces takto argumentovat, tak napriklad dajme, ze rano odvezie ludi do VW, potom urobi jedno alebo dve kolecka napriklad na trase BA-SC-TN-Sered-NR (tak aby napriklad nadvazoval na linky z/do Viedne, regionalne linky, IC, atd), poobede znovu odvezie ludi do a z VW a opat urobi kolecko ci dve (tak aby vychadzali prestavky) a vecer odvezie ludi z VW.Jasne ze to nemam prepocitane do posledneho centa, ale verim, ze takyto sposob podnikania by nebol stratovy, ak by mal dobru zmluvu s VW a naozaj naplanoval odchody medzi mestami tak, aby to vyhovovalo co najviac ludom

MatejBA
Jasne, pri nejakej lokalnej firme to je strasny problem vyriesit asi ako v DPB, ked im ochorie viac vodicov naraz ?
Co tak alternativa tym, zeby si firma prenajala na tych par dni sama iny autobus inej firmy, aby ich zastupila, kym je "majitel vodic" chory? Ci to nie je mozne lebo...?