Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #218931:
No hej, iné typy električiek, zaškoľovanie. Ja sa nezastávam DP, len poukazujem, že veci nie sú také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdajú. Ale rozhodne je tu priestor pre zníženie výpravy K2 a zvýšenie výpravy všetkého dlhšieho... Kto má dosah na magistrát, vedenie DP, nech do toho vŕta. Ja som malý pán (presnejšie žiadny pán...javascript:smile("?");).
Reakcia na: munww #218940:
Ty by si mal dostat prednostny pruh pre debilov kde by si si mohol jazdit svojim super autobusom.
Reakcia na: munww #218946:
Hlúpe argumenty si tu mal najmä ty. Ostatní ti sem zniesli desiatky racionálnych argumentov, ktoré si ty odmietal pavedeckými výrazmi "možno", "raz", "v budúcnosti", "ekologický moderný možnoelektrobus". Nepoučil si sa vôbec. Nepriniesol si jediný pravdivý argument, len krčmové kecy. Tak prestaň odchádzať demonštratívne a odíď raz a navždy skutočne. Nikomu tu chýbať nebudeš.
Reakcia na: munww #218929:
Apage, Satanas!!!
Reakcia na: Mhr1 #218918:
Nejaký problém, aby všetci delenkári nastupovali v jednej vozovni?
Reakcia na: ufo #218916:
1) Takže reláciu Praha - východné SK definitívne prenechať IAD, busom a súkromníkom?
2) Len ako percentuálny podiel. Inak to v súlade s Tebou považujem za nelogické a modrogumné.
Kedysi tu mnohí mali hlúpy argument v tom, že pri čiste busovej doprave v jednom pruhu by vznikol akýsi súvislý zástup busov...
Teraz je to o nákladovosti a používajú sa namiesto pravdivých argumentov zase len hlúposti a znovu s urážkami....
Inak zase odchádzam, majte sa pekne a tľapkajte sa navzájom po pleciach ako je všetko dané, nemenné a ako všetko viete
Reakcia na: Peon #218923:
Na linke Komárno-Komárom môžeš platiť v eurách aj vo forintoch, to je jedno kde nastupuješ.
Už dlho sa nestalo, aby som sa musel prihlásiť len kvôli rozdávaniu mínusiek.
Dajte mu už BAN, to sa fakt nedá čítať.
Reakcia na: MatejBA #218939:
Drzé poznámky si môžeš nechať. Nákladovosť neriešim bola poznámka v tom zmysle, že nie je taká podstatná a teraz nevieme rôzne okolnosti. Keby si poctivo rozmýšľal, ak si toho vôbec schopný, nenapísal by si takú hlúposť, že by bol potrebný dvojnásobný počet zamestnancov a viac ako dvojnásobný počet nákladov na prevádzku atď.
Rachotiace električky sú väčší problém a zvýšená frekvencia tichších vozidiel. Jednoducho táraš. Ak nebudeš reagovať maj sa pekne, chýbať mi nebudeš....
Reakcia na: munww #218940:
Ospravedlňujem sa, vedomosti chýbajú aj v oblasti relevantných právnych predpisov a zrejme používania stránky google.sk alebo zakonypreludi.sk
Reakcia na: 3pa3ck3 #218937:
Hej hľadáš nevýhody, tie sa vždy dajú nájť. Ide o to, či výhody prevyšujú nevýhody alebo nie.
Odstavené pokazené auto je zriedkavý zjav. Nech stojí v strede. Ak by malo stáť v bus pruhu stačí legislatíva s prednostným právom busov meniť pruh. Odbočovanie cez bus pruh by legislatíva povoľovala len s tým, že sa neobmedzí bus. Busy budú filmovať najmä priestor pred sebou, porušenie by sa rovnalo veľkej pokute. Bicykle môžu jazdiť v strede presne za tých podmienok ako hovoríš. Jednoducho stredom pruhu, na zemi nakreslené bicykle, čo som už uviedol, rýchlosť tam obmedzená na 40 km/h. Ak by chcel niekto predbiehať musel by vojsť do ľavého pruhu, vyžadovala by to legislatíva.
Reakcia na: munww #218933:
"Nákladovosť neriešim." - a viac netreba diskutovat. Pokial si niekto nedovidi na spicku nosa a nechape, ze aj verejne financie maju LIMIT, tak sa neda o nicom bavit.

Co nahvrhujes ty je vyhodenie stoviek milionov eur na rekonstrukciu a nakup novych vozov + vyradenie starych, dobrych, funkcnych elektriciek, statisice eur kazdy mesiac na viac ako dvojnasobny pocet novych zamestnancov, viac ako dvojnasobny pocet nakladov na prevadzku a zhorsene zivotne prostredie (ja by som teda pri frekvencii 84 spojov za hodinu nechcel byvat pri zastavke Lafranconi).

Myslel som, ze si dostal rozum, ale ty si tak fanaticky ako sucasne feministky.

Zodral som na teba dost z mojej klavesnice a minul az prilis casu. Myslel som, ze uz si pochopil, ze tvoj navrh je blbost, ale ocividne tebe do nedopina. Tym padom s tebou koncim diskusiu a na tvoje navrhy ako z Pezinka uz osobne reagovat nebudem.
Reakcia na: 3pa3ck3 #218935:
Zastávka Zochova je ok, cestujem tade pravideľne.
Busy nahradzajúce električky by tiež nemuseli zastavovať na každej zastávke
Reakcia na: munww #218929:
Ešte k umiestneniu pruhov:

Videl si fotku metrobusov z Istanbulu? Toto by bolo relevantné nahradenie súčasných električiek. Pravý pruh je najrizikovejší kvôli odstavovaniu pokazených áut, odbočovaní do dvorov, prepletom s odbočovacími pruhmi a podobne. A riešienie umiestniť pás pre cyklistov medzi dva jazdné pruhy by bol veľmi hlúpy nápad - ja by som radšej zaviedol povinné predchádzanie cyklistov cez druhý pruh a legalizoval jazdu cyklistov v strede pruhu. Stačí mi, keď na ceste za mestom predbieha autobus ani nie pol metra odo mňa.
Reakcia na: 3pa3ck3 #218935:
Elektrobus či iný ekologický a tichý bus by sa mohol rovnako plaziť cez staré mesto ako električka. Hej, bolo by ich viac, je to nevýhoda. Po Špitáskej a aj všade v starom meste (ak by to bolo výhodnejšie) by sa busy mohli plaziť presne v tom istom priestore ako sa plazia električky a mohli by sa aj vyrábať v rovnakej šírke.
Iste, nejaké veci by sa museli meniť... no a? Zmenili by sa. Nie sú to neprekonateľné prekážky...
Ide o to, aby sa MHD hýbala a bola spoľahlivá
Reakcia na: munww #218929:
V prvom rade, ak by sa niečo takéto zavádzalo, tak by bolo potrebné úplne prekopať linkové vedenie s tým, že autobusy nahrádzajúce električky by nejazdili uličkami Starého Mesta a obsluha týchto častí by sa riešila minibusmi. Už to tu bolo riešené, že kolóny autobusov na pešej zóne na Obchodnej či Námestí SNP (hranica úplného historického jadra) by nevyzerali ústretovo k turistom. A napríklad na takej Špitálskej, kde máme tri linky, sa bus pruh pri tej úzkej zástavbe nemá kam vojsť. Plus museli by sme počítať s veľmi drahou prestavbou električkového tunela na cestný vrátane technológie spĺňajúcej aktuálne normy. Takže si myslím, že konkrétne cesta na nábreží by to zvládla (navyše by zrejme poklesol význam zastávky Lafranconi, kedže dnes sa tam prestupuje na električku kvôli obchádzaniu kolón v centre - ešte by trebalo zaviesť priamu celodennú linku z Mlynov na stanicu), no vznikli by iné problémy napr. na Staromestskej (zastávka Zochova to nezvláda už teraz).
Reakcia na: Ike #218932:
úbohý komentár a názor
Reakcia na: zlomok #218930:
Ak chceš niečo povedať, povedz to normálne. Nákladovosť neriešim. Primárne riešim spoľahlivosť a rýchlosť

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.