Reakcia na: Sommelier #218843:
Problémy s oblúkmi súviseli s prejazdovým profilom vozidiel KT8D5 a nemali nič spoločné s rozchodom koľajníc. Plánované hospodárstvo postavili tramvaj s ktorou sa dalo jazdiť iba rovno. To úzkych miest (najmä Prahy) absolútne nevhodnú. Prahu to stálo dlhé roky než odstránila obmedzenia kvôli KT8D5, neviem či ešte nejaké náhodou nemá.
fanatikmhd
Nemajú mnohočlen nie je nejaká neuskutočniteľná vec. Ani KT8D5 nemajú, a za deň v ÚD behali v mnohočlene na výlukách.
Skôr som čakal niečo...prakticky neprevediteľného. Výzbroj zhodná ako T3P, a takže mnohočlen to dokáže ovládať. Kabeláž problémom hádam nie je, takže..max tak svorkovnice? a úprava riadenia pre ovládanie/kontrolu B vozu. Inak, po takej úprave...chápem podmienky DPB..ale po..uff..škaredo to povedať..vzore z Brna T3P+K2S ako súprava? Myslíte, žeby sa vozy hádali?