Reakcia na: fobust #21885:
Dovolím si upresniť, pretože Tvoje vyjadrenie sa mi zdá nadmieru (veľmi-preveľmi. pozn.autora) nadhodnotené...Prestojovosť autobusov kvoli poruchám (rátajme aj tankovanie CNG) by podľa Tvojho tvrdenia bola viac než 13%tná!!! 70 autobusov - to sú (veľmi zhruba) približne DVE TRETINY jednej dopravnej prevádzky!!! Veľmi (V E Ľ M I) zhruba na jeden deň pripadne na "čisto naftovú" prevádzku maximálne 5 porúch, ktoré - ak je čo len jeden záložný voz voľný, sa OKAMŽITE hradia. Všetko je však na uvážení dispečera a možností - pretože denne je k dispozícii približne 4-5 záložákov a keď vypadne v rannej špičke naraz viac vozidiel (môže sa stať-nemusí sa), dispečer sa musí rozhodnúť, kde vzniká najväčší nápor a kde je nehradený prestoj "viac bolestivý".
Tak.

cestujúci-platiaci obyvateľ Dúbravky
zial autobus jednoducho nesiel
dalsi spoj o 7,05 bol uz na stepnej tak natrieskany ze len s velkou silou som sa drzala stojac na jednej nohe
s mnozstvom studentskych ruksakov v chrbte a posuvajuc sa na kazdej dalsej zastavke o centimetre
do autobusu!
viete si to predsatvit co vie urobit jeden vynechany spoj v spicke intervaly su velmi riedke nato ze mame len jeden spoj na petrzalku, v case ked sa prestavuje krizovatka s Prazskou sa od pekarne dubravanka na vyjazd Prazska caka i 20 min.
neda sa s tym uz konecne nieco urobit aby sme za to co platime necestovali kazdy den ako dobytok??????
zamyslite sa nad zmensenim intervalov 83 alebo pridanim spoja napr.ako bola 37?????????