protiprávnu činnosť pácha ten, kto cestuje bez platného cestovného dokladu a zároveň aj ten pako, ktorý bez súhlasu dotknutej osoby zverejňuje osobné jej údaje
Statie pod pristreskom jcd, ktory je priehladny a nema ani z jednej bocnej strany reklamny panel je dostatocny signal, aby sofer zastavil na zastavke na znamenie?
Alebo rano len petrzalsky vodic na L99 zavadzal novu modu, ked pri vikendovom intervale proste prefrci okolo a ani len nespomali?
Nepotrebujes na pozicanie auta vodicak/obcianku? Neda sa do zakona dat vynimka, kde napriklad pozicovne aut po poziadani policie k preukazaniu priestupku preukazali, kto to auto mal pozicane a tomu by dali pokutu?
Tak zobrať a vrátiť do požičovne. Môže si samozrejme požičať ďalšie, tu už ale nejdem rozoberať, ako to regulovať.
Každopádne, postihy pri opakovaných priestupkoch by mali byť vyššie, lebo sú ľudia, ktorým nevadí raz za čas zaplatiť pokutu, keďže majú peňazí na rozdávanie.
K revizorom by som ešte doplnil to, že minule som bol svedkom, ako chytili čierneho pasažiera. Obaja ho začali riešiť a zvyšných cestujúcich už neskontrolovali. Čo ak bol medzi nimi ďalší čierny pasažier, ktorý mal proste šťastie, že sa k nemu nestihli dostať?
A ešte jedna vec. Neviem, či je to právne priechodné, ale ja by som zaviedol postupné zvyšovanie pokút. Keď niekoho chytia bez lístka druhýkrát, platil by dvojnásobok, tretíkrát trojnásobok bežnej pokuty a podobne (za predpokladu, že si DPB vedie evidenciu o čiernach pasažieroch). A podobne by to mohlo platiť aj inde, napríklad ak vodič auta pravidelne prekračuje rýchlosť a chytia ho ja neviem už piatykrát, nemal by stále platiť rovnakú pokutu, ale na ten piatykrát by mu trebárs už mali zabaviť auto.
Viete mi vysvetliť nasledovné?
L64 má dojazd s normálnym označením linky a normálnym cieľom,
L201,202 má dojazd s normálnym označením linky a normálnym cieľom,
L209 má dojazd s inverzným označením linky a normálnym cieľom,
L41 má regulárny spoj s normálnym označením linky a inverzným cieľom.
Revizor pacha nejaku protipravnu cinnost? Pretoze som sa pytal, ci nie je potrebny suhlas konkretneho revizora, ked nejaky pako dava jeho fotku na web.
... ak niekto pácha protiprávnu činnosť tým, že cestuje bez platného cestovného dokladu, tak porušovanie predpisov o ochrane osobných údajov je už len nutným sprievodným javom ...
Ano, v podmienkach SR je, zial, potrebne najma to aby sa cestovat na cierno proste neoplatilo. Viac revizorov a hlavne ovela ovela lepsie rozlozenie (ci uz z pohladu lokalit, alebo casov).
Ja si listky kupujem , lebo nechce sa mi vystupovat ked uvidim revizora a stale cumet kto nastupuje a samozrejme si myslim, ze treba za sluzby platit. Ale ak si s tym da niekto co i len trosku namahy tak nema problem cestovat na cierno.
Samozrejme ani nepisem o niektorych linkach, kde sanca stretnut revizora je ako sanca vyhrat v lote.
Bohuzial stale mi to pride, ze revizori su tu viac pre turistov, ako na kontorolu domacich. Osobne som revizora nestretol uz asi rok a to vyuzivam mhd relativne dost.
Ale uniformy schvalujem, lenze treba to dotiahnut trosku dalej, je potrebne, aby bolo vidiet revizorov vo vacsom pocte, ze su v meste, ze je velka sanca ich stretnut - potom si kazdy bez rozmyslania kupi listok a nebude riskovat ak je velka sanca, ze stretne revizora.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gejza
protiprávnu činnosť pácha ten, kto cestuje bez platného cestovného dokladu a zároveň aj ten pako, ktorý bez súhlasu dotknutej osoby zverejňuje osobné jej údaje