K revizorom by som ešte doplnil to, že minule som bol svedkom, ako chytili čierneho pasažiera. Obaja ho začali riešiť a zvyšných cestujúcich už neskontrolovali. Čo ak bol medzi nimi ďalší čierny pasažier, ktorý mal proste šťastie, že sa k nemu nestihli dostať?
A ešte jedna vec. Neviem, či je to právne priechodné, ale ja by som zaviedol postupné zvyšovanie pokút. Keď niekoho chytia bez lístka druhýkrát, platil by dvojnásobok, tretíkrát trojnásobok bežnej pokuty a podobne (za predpokladu, že si DPB vedie evidenciu o čiernach pasažieroch). A podobne by to mohlo platiť aj inde, napríklad ak vodič auta pravidelne prekračuje rýchlosť a chytia ho ja neviem už piatykrát, nemal by stále platiť rovnakú pokutu, ale na ten piatykrát by mu trebárs už mali zabaviť auto.
Viete mi vysvetliť nasledovné?
L64 má dojazd s normálnym označením linky a normálnym cieľom,
L201,202 má dojazd s normálnym označením linky a normálnym cieľom,
L209 má dojazd s inverzným označením linky a normálnym cieľom,
L41 má regulárny spoj s normálnym označením linky a inverzným cieľom.
Revizor pacha nejaku protipravnu cinnost? Pretoze som sa pytal, ci nie je potrebny suhlas konkretneho revizora, ked nejaky pako dava jeho fotku na web.
... ak niekto pácha protiprávnu činnosť tým, že cestuje bez platného cestovného dokladu, tak porušovanie predpisov o ochrane osobných údajov je už len nutným sprievodným javom ...
Ano, v podmienkach SR je, zial, potrebne najma to aby sa cestovat na cierno proste neoplatilo. Viac revizorov a hlavne ovela ovela lepsie rozlozenie (ci uz z pohladu lokalit, alebo casov).
Ja si listky kupujem , lebo nechce sa mi vystupovat ked uvidim revizora a stale cumet kto nastupuje a samozrejme si myslim, ze treba za sluzby platit. Ale ak si s tym da niekto co i len trosku namahy tak nema problem cestovat na cierno.
Samozrejme ani nepisem o niektorych linkach, kde sanca stretnut revizora je ako sanca vyhrat v lote.
Bohuzial stale mi to pride, ze revizori su tu viac pre turistov, ako na kontorolu domacich. Osobne som revizora nestretol uz asi rok a to vyuzivam mhd relativne dost.
Ale uniformy schvalujem, lenze treba to dotiahnut trosku dalej, je potrebne, aby bolo vidiet revizorov vo vacsom pocte, ze su v meste, ze je velka sanca ich stretnut - potom si kazdy bez rozmyslania kupi listok a nebude riskovat ak je velka sanca, ze stretne revizora.
Výpravca je tvoj nadriadený, takže by si mal jednať podľa toho. Ale napriek tomu, že som konfliktný typ, nikdy som nemal problém so žiadnym výpravcom vyjsť. Chce to proste rešpektovať ich individualitu, ak chceš, aby oni rešpektovali tvoju.
To si zvykneš ? Keďže predpokladám, že vieš ako jednať s ľuďmi, tak na tých 4och, z ktorých vždy minimálne jeden bude určite vpohode, si nájdeš spôsob ako na nich. A aj pri tých ostatných - ak im budeš vychádzať v ústrety a nerobiť zle - tak aj oni sa podľa toho budú k Tebe správať (až na malé výnimky). Podstatné je dobre vychádzať s hlavným výpravcom...
Taký Kyjevský DP má na FB 2,6 *, Lvovský nemá hodnotenie.
DP Sankt Peterburgu 4,5 *. Moskovský DP nemá hodnotenie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ
A ešte jedna vec. Neviem, či je to právne priechodné, ale ja by som zaviedol postupné zvyšovanie pokút. Keď niekoho chytia bez lístka druhýkrát, platil by dvojnásobok, tretíkrát trojnásobok bežnej pokuty a podobne (za predpokladu, že si DPB vedie evidenciu o čiernach pasažieroch). A podobne by to mohlo platiť aj inde, napríklad ak vodič auta pravidelne prekračuje rýchlosť a chytia ho ja neviem už piatykrát, nemal by stále platiť rovnakú pokutu, ale na ten piatykrát by mu trebárs už mali zabaviť auto.