Reakcia na: Peon #216576:
Ľudia IT znalí, je šanca, že by https://konto.idsbk.sk mohlo niekedy začať zobrazovať informácie o stave kreditu a transakciách online (v reálnom čase)? Teraz v čase existencie eCL bez papierových potvrdeniek by to určite bolo užitočné. ? Dnes tam vidím ako poslednú transakciu navýšenie kreditu o 1 € (v novom automate na ŽST Nové Mesto) čo bolo ešte 1. 9. 2016 a tomu aj zodpovedá tam uvedený stav kreditu, ktorý je neaktuálny.Možno to nie je presné porovnanie (po technickej stránke), ale na predplatenej karte EASY mám kredit vždy online, a to nielen po vyvolaní sieťového kódu *111# keď sa mi zobrazí na displeji smartfónu, ale aj na www.telekom.sk a v ich mobilnej aplikácii. Navyše po každej spoplatnenej akcii mi príde flash SMS s uvedením ceny posledného hovoru / SMS / dátového prenosu a zostávajúca výška kreditu. Aj pri SMS lístku
Podobne aj banky zobrazujú stav na účte online. Pri platbe kartou / výbere z bankomatu je uskutočnená transakcia obvykle 2 dni v blokovaniach ako nezaúčtovaná, ale je viditeľná v internet bankingu a zahrnutá do disponobilného zostatku. Pri prevode na účet v inej banke sa mi čiastka okamžite odúčtuje z disponobilného zostatku. Akurát, že peniaze sú na ceste a príjemca ich dostane obvykle až v nasledujúci pracovný deň. Pri prevode v rámci jednej banky je to celé online [minimálne v internetových bankách].
Online je takisto aj konto pre Kreditový lístok na komerčné linky dopravcu RegioJet. Ako je to pri Kreditnom konte ZSSK?

810zssk
Cize kym toto vyriesia, mas dve moznosti:
- plnenie na predajnom mieste, resp. v automate
- plnenie na nete a nasledne zapis do karty napr. na zeleznicnej stanici