Si: Ja si nemyslím, že imidž je v podmienkach Dp nanič. Aj ten musí byť a ver tomu, že vlčáci budú dosť povznesení, keď si povedia: "Viezol som sa v Mercedese."
pista: Uja šoféra by mali namieste vyhodiť.
Re #21621 S499.1023: tak to sa teda mýliš. Fotobunka musí byť. Keď sa po skúškach rozprávali so zástupcami MB tak hovorili, že kabína áno, fotobunka musí zostať - splietali niečo o normách. Citaro však nie je drahé a cena ponúkaná Mercedesom je o milión menšia ako cena Košického Solarisu. Teda aspoň čo mi hovorili cenu Solarisu U.15 a to 12mil. tak Citaro O530L(15metrové) ponúkali za 11mil.
Re #21622 fobust: Čo sa autobusov na tých by si šetril, ale keby išlo o elinu?
Re #21623 Sarko: Až na to, že Bratislava vlastní dostatok veľkých sál. Napr. také PKO.
Samozrejme, že môj pohľad na busy bol subjektívny. Avšak to, že Citaro vytvára lepší imidž medzi obyvateľstvom ako Solaris je fakt.
pista: Uja šoféra by mali namieste vyhodiť.
Re #21621 S499.1023: tak to sa teda mýliš. Fotobunka musí byť. Keď sa po skúškach rozprávali so zástupcami MB tak hovorili, že kabína áno, fotobunka musí zostať - splietali niečo o normách. Citaro však nie je drahé a cena ponúkaná Mercedesom je o milión menšia ako cena Košického Solarisu. Teda aspoň čo mi hovorili cenu Solarisu U.15 a to 12mil. tak Citaro O530L(15metrové) ponúkali za 11mil.
Re #21622 fobust: Čo sa autobusov na tých by si šetril, ale keby išlo o elinu?

Re #21623 Sarko: Až na to, že Bratislava vlastní dostatok veľkých sál. Napr. také PKO.
Samozrejme, že môj pohľad na busy bol subjektívny. Avšak to, že Citaro vytvára lepší imidž medzi obyvateľstvom ako Solaris je fakt.
S499.1023
Ja by som ho tiež nekupoval, ale kvôli tomu, že je drahé a nie kvôli nejakému absurdnému "nie je to vhodné". To je skutočne argument hodný pravého BEÚSáka:-), typu "vieš, my máme v Bratislave iné podmienky".
Fotobunka nemusí byť, interiér je presne podľa požiadavky zákazníka, to sú všetko absurdné zástupné argumenty.
I.