Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #216003:
Takže radšej bude robiť DPB charitu bankám pri prevode pár centov na zahraničné účty turistov. Stačí pozrieť poplatky a je jasné, že ten bude väčšinou vyšší ako prevádzaná suma, takže to bude super zisk. Aký zisk vlastne DPB ročne vytvorí??
Reakcia na: zakaznik #215992:
Hej, a turista bude podľa mesta, ktoré navštívi, inštalovať jednu mobilnú aplikáciu za druhou. Mmch., s niekoľkými takými aplikáciami som mal teraz do činenia pri mojej krátkej šotodovolenke v Nemecku. Ich spoločným rysom bolo, že som sa dostal po IBAN, po zadaní IBAN slovenskej a českej baky som dostal správu, že v inštalácii nemôžem pokračovať, kým nezadám "správny" IBAN (rozumej začínajúci DE). Našťastie nemecké mestá sú až na výnimky užívateľsky priateľské a umožňujú cestujúcim zakúpiť si v automatoch široký sortiment papierových cestovných lístkov bez aplikácií, platiť v hotovosti alebo kartou, podľa hodnoty cestovného lístka obmedzujú nominály prijímaných bankoviek a v prípade, že automat nemá vydať, tak na to upozorňuje prostým nápisom "Genau zahlen! Pay exact fare!" Ale ak cestujúci nemá exact fare, má smolu, voucher ani lístok nedostane.
Reakcia na: ufo #216001:
Aj ked to tak nemusi vypadat, DPB nie je charita ale firma - a kazdej firme ide o zisk 🙂 A ine firmy ti skor vratia menej ako viac, ked nemaju na vydaj 🙂
Reakcia na: 810zssk #215986:
Omnoho jednoduchšie by bolo spraviť SW, aby automat vydal zákazníkovi viac, ako mu prináleží.
Prevody tiež nie sú zadarmo, takže DPB by mohol takýto error fare prežiť.
Reakcia na: 810zssk #215997:
Na Farskeho a Safku boli automaty aj predtym.
Reakcia na: 810zssk #215998:
Mozes aj definovat tu skupinu zakaznikov, ktory potrebuju take automaty?

Ludia, co maju fobiu z internetu, s alobalom na hlave, ktorym zaroven z nejakeho dovodu neprekaza pouzivanie platobnej karty?

Je ta skupina dostatocne velka, aby sa minulo take mnozstvo penazi?
Reakcia na: zakaznik #215996:
Za par rokov mozno. Zatial nie. Rozhodne tie automaty zmysel maju. Len keby to bolo bez tej obsesie TransDatou.
Reakcia na: zakaznik #215995:
Ano, ale nie na danych miestach a s danymi funkciami. PCL aj dobijanie EP funguju uz dnes online, ale ocividne bol zaujem tieto funkcie na viac miestach spristupnit aj ludom ktorym tieto formy nevyhovuju.
Reakcia na: 810zssk #215994:
Automaty budu za par rokov zbytocne. Kludne bude postacovat priamy predaj listkov a aplikacia.

Avsak tu je primarna uloha minut co najviac cudzich penazi, takze rozne okrajove, financne nakladne formy predaja pridu vhod.
Reakcia na: 810zssk #215994:
Ved automaty boli aj doteraz.
Reakcia na: zakaznik #215992:
Mobilna aplikacia by bodla ale rozhodne nenahradza automaty.
Na tému automatov - dopravca za drahé peniaze objednal nový typ automatov s možnosťou platby kartou, zaplatil vývoj, výrobu aj prevádzku.

Ak by sa chcel dopravca správať efektívne, tak by si v roku 2015 miesto toho objednal mobilnú aplikáciu na kúpu lístku. Cez ňu by bolo možné platiť cestovné kdekoľvek v meste. (Dokonca aj ZSSK je už ďalej, ona v roku 2016 už vyhadzuje peniaze len za SMS platbu. ? )

Ale čo, však rozhadzovanie cudzích peňazí nebolí...
Reakcia na: 810zssk #215990:
Este sa doplnim: Pri terminaloch je problem zmluvny, nie technicky. Preto je to vecou DPB ako prevadzkovatela.
Reakcia na: Ámos #215989:
Nie. Automat prevadzkuje DPB a ten je aj predajcom listkov . V tomto pripade teda BID nie ze nemala, ale v podstate ani nemohla riesit terminal. To je cisto vecou DPB, ktory si to musi dohodnut s bankou.
Reakcia na: 810zssk #215986:
Presne.

Nemal platobny terminal riesit BID ak riesil software do automatov? (ziadna ironia iba otazka)
Reakcia na: MatejBA #215987:
A ty schvalne ignorujes, ze nikto kto po slovensky vie nebude citat nemecky a anglicky text?
A je jedno ci po nemecky alebo anglicky vie. Resp ak si ho aj precita a jeden text hovori jedno a druhy druhe, sa vola zmatocnost.

A samozrejme to ze ty vies cudzi jazyk, to ze ja viem cudzi jazyk, neznamena, ze ho vedia vsetci. A ze tych ludi je dost.

Kde na listku je napisane, ze to DPB zasle na bankovy ucet?

Jednoducho DPB nema co zadrziavat moje peniaze bez mojho suhlasu, sposobom, ze ja musim vykonat kroky aby som sa k nim dostal. Tomu sa ludovo hovori kradez.
Reakcia na: Ámos #215983:
To schvalne ignorujes, ze tam je po ANGLICKY a NEMECKY, ze ich maju kontaktovat na OTS@DPB.SK a ze to DPB posle aj postovou poukazkou ci na BANKOVY UCET? Alebo len nevies po anglicky/nemecky? 🙂
To ze automat sa svojvolne bez suhlasu zakaznika rozhodne zadrzat peniaze je samozrejme zle. Lenze to je dosledok pristupu "tonetreba" ked sa upozorni na problem vopred. Spravny postup v Bratislave je spustit nepodarok, nechat sa zdrbat mediami, potom navonok vymyslat vyhovorky (dazd ako dovod chybajucej feature je top!) a interne plakat a navela navela to za dalsie peniaze dat dorobit. Len preboha to nespravit poriadne.

Pritom je to tak jednoduche: Zakaznika sa spytat ci ma stale o listok zaujem aj v pripade ak automat moze vydat len poukaz + umoznit vyplatenie penazi aj na ucet (a ROVNO o tom informovat, nemat to ako utajenu moznost).

Zas dobry napad zle realizovany.

Mimochodom, preco DPB nestacilo 7 mesiacov na vyriesenie terminalov do automatov?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.