Reakcia na: MatejBA #215975:
1) Ja nekritizujem tuto moznost, ja kritizujem jej prevedenie a to ze je to nedomyslene. zakaznik mal dostat na vyber:- nechat DPB preplatok a neskor ho vybavovat
- ist pesi
- ist taxikom
- pozicat si bicykel z mestskej pozicovne (jaj sorry, to mesto este nedalo)
Opat dodavam, keby si DPB dokazal po mesiaci spustit predaj prostrednictvom karty, tak staci hlaska: "Automat nema dostatok minci, zaplatte kartou prosim."
3) Pise sa tam: Pre podanie ziadosti o vratenie nevrateneho vydavku sa DOSTAVTE po 24 hodinach v pracovnych dnoch na referat odbytu cestovnych listkov. Podstatna cast turistov v BA su zo SR a CR a ti budu citat text v slovencine.
Ostatne ako sa vyjadril DPB pre media, cele je to omyl a automaty vydali tieto listky pre poveternostne podmienky. (Ano skutocne pouzili toto vysvetlenie ? )
zavinacsk
Na emailovú adresu na doklade o "nevydaní hotovosti" treba zaslať oskenovaný alebo odfotený lístok, IBAN, telefónne číslo pre overenie, k tomu napísať, koľko peňazí bolo daných do automatu a čo chcel zákazník kupovať.
Z ekonomických dôvodov odporúčam uvádzať IBAN takého účtu, pri ktorom neplatíte za transakcie v prospech účtu.
Prvou odporúčanou možnosťou je však prísť si po peniaze osobne. Možno podľa niekoho zle počítam, ale ak mám kvôli tomu niekam cestovať a kupovať si ďalší lístok, preferujem bezhotovostné vrátenie. (argumenty o PCL neakceptujem, inak by som si predsa nekupoval ani prvý papierový lístok + vcíťte sa do kože turistu)