Vodici Slovak Linesu maju spravidla o to vacsiu tendenciu listok kontrolovat o co mensiu znalost tarify maju ? Mne raz jeden "kontroloval" listok asi pol minutu a po tom sa ma spytal otazku z ktorej vyplyvalo ze nam tusenia ani len o aky typ listka ide.
Máte niekto nasledujúcu skúsenosť z cestovania (s vodičom alebo revízorkou Slovak Lines [SL])? Musíte plánovane prestúpiť z jedného busu SL do druhého. Máte vopred zistený správny CL, ktorý vychádza podľa CP SL nielen zónovo, ale aj časovo do danej zastávky.
V prvom buse si kúpite lístok napr. z regiónu do zóny 100 a jeho platnosť je 120 minút. V buse do ktorého prestúpite dostanete od vodiča registračnú potvrdenku. Tento druhý bus však chytí po trase meškanie a teda napr. na Patrónku prídete už s "neplatným" CL1C, lebo ďalší si kvôli napr. trom minútam neoznačíte ani nepôjdete za vodičom kvôli tomu (hlavne ak vtedy dlhšie ani nemá zastávku). Spoliehate sa na čas podľa CP aj keď ste raz prestupovali, lebo predpokladáte, že v SL v prípade kontroly dokážete preukázať plánovanú jazdnú dobu busu .
Výskyt revízorov hlavne v regióne je v SL určite nižší ako vo vozidlách DPB. Študujú vodiči vizuálne podrobnejšie váš lístok z prvého busu (alebo papierový CL) predtým ako vám vydajú registračnú potvrdenku?
Ozaj a vo vlaku ak použijete lístok IDS BK kúpený pred prestupom v buse SL, tak sprievodca ho opečiatkuje? Predpokladám, že nedá pečiatku (tak ako ani na papierový CL1C).
zdravim.mozno sa to tu uz preberalo mozno nie, ale vie niekto koho napadlo dat elek.informacnu tabulu na elektrickovu zastavku Male Krasnany?Kde za den mozno tak 20 ludi.dakujem
Od toho sa cela tato debata odvinula PP nehovori specificky o ZCP, ale o casovych udajoch v CP: "Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku". Z tohto vyplyva ze ak je odchod z nastupnej zastavky 20:00 a prichod do vystupnej zastavky 20:14, tak nemoze ist o jazdnu dobu viac ako 15 minut!
Navyse, ak by platil tvoj vyklad, ako by si riesil pripady ciest s prestupom, ked ZCP obsahuje len jazdne doby do zastavok bez prestupu?
Cestujuci to moze vediet napr. z vyhladavaca spojenia na oficialnom webe DPB. Ak ti web DPB najde spojenie kde je uvedena jazdna doba 14 minut, revizor nemoze povazovat za jazdnu dobu podla CP 16 minut! Revizor si to moze overit napr. na dispecingu ak velmi chce.
Revizori ziadne tabulky nenosia, vzdy ked sa cestujuci odvolaval na meskanie spoja, tak sa proste vodica spytali kolko meska. Aj v tomto kontexte by teda v praxi pri vykonavani daneho ustanovenia doslo k uznaniu CL, pretoze vodic by revizorom potvrdil meskanie 2, alebo viac minut a revizor by teda uznal platnost CL o dany pocet minut dlhsie.
Pravda je v príspevku 214381. Veď cestujúci ani revizór nemajú ako vedieť o koľko je skrátená jazdná doba večer či v SO/NE. Pokiaľ viem tak revízori majú tabuľky len s najdlhšou jazdnou dobou (teda časom uvedeným v zastávkových CP). Aspoň v časoch keď som jazdil v DPB to tak bolo!
Re #214395 (nejde mi dat priama reakcia)
1. Myslim si, ze do tych vynimiek z podmienok pozivania fakt nespada pouzitie pre online clanok dennika.
2. A keby aj ano, nie je lepsi sposob poskytnut novinam fotku ozdrojovanu, s menom autora, ale bez vodoznaku? Boli s tym nejake zle skusenosti?
Používateľ bez predchádzajúceho súhlasu Prevádzkovateľa nesmie publikovať, rozmnožovať, distribuovať, poskytovať za úplatu a rozširovať žiadne materiály zverejnené na Stránkach. Zverejnenie materiálov je možné len za účelom bezplatného informovania potenciálnych cestujúcich:
na výveskách, a to len v prípade, že ide o vytlačený materiál, ktorý je označený copyrightom v rovnakej veľkosti, v akej je uverejnený na Stránkach, a nie je ďalej upravovaný
na obrazovke pevne umiestnenej vo verejne prístupnom priestore zobrazujúcej Virtuálnu zastávkovú tabuľu v pôvodnej forme bez upravovaného alebo prekrytého obsahu, v režime na plnú obrazovku, pričom počas zobrazenia Virtuálnej zastávkovej tabule nesmie byť na obrazovke zobrazovaný iný obsah
Vsak napis do DPB. Ja osobne si neviem predstavit akou konstrukciou sa da dospiet k tomu ze ak ma bus odchod o 20:00 a prichod o 20:14, tak jazdna doba je viac ako 15 minut.
Hmm, dostal som dve rôzne odpovede od ľudí, ktorí sa vyznajú: #214381 a #214382 . Komu mám veriť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
V prvom buse si kúpite lístok napr. z regiónu do zóny 100 a jeho platnosť je 120 minút. V buse do ktorého prestúpite dostanete od vodiča registračnú potvrdenku. Tento druhý bus však chytí po trase meškanie a teda napr. na Patrónku prídete už s "neplatným" CL1C, lebo ďalší si kvôli napr. trom minútam neoznačíte ani nepôjdete za vodičom kvôli tomu (hlavne ak vtedy dlhšie ani nemá zastávku). Spoliehate sa na čas podľa CP aj keď ste raz prestupovali, lebo predpokladáte, že v SL v prípade kontroly dokážete preukázať plánovanú jazdnú dobu busu .
Výskyt revízorov hlavne v regióne je v SL určite nižší ako vo vozidlách DPB. Študujú vodiči vizuálne podrobnejšie váš lístok z prvého busu (alebo papierový CL) predtým ako vám vydajú registračnú potvrdenku?
Ozaj a vo vlaku ak použijete lístok IDS BK kúpený pred prestupom v buse SL, tak sprievodca ho opečiatkuje? Predpokladám, že nedá pečiatku (tak ako ani na papierový CL1C).