Prečo sa to spomína, ako pezinská električka netuším... z Pezinka som vlakom na Vinohradoch za 10-15 min, kým električkou by som bol asi tak za dajme tomu cca. 45 min. na Trnavskom mýte cez bezkolíznu zmodernizovanú vajnorskú radiálu, tou električkou aj tak by nikto nechodil priamo z Pezinka.
Je to proste regionálna železničná trať (ÚP VUC BA) cez Čiernu Vodu zaústená do žst Pezinok. Primárne obsluhuje Čiernu Vodu a Monar, Slovenský Grob (nové štvrte), keby tam hrozilo fakt 40tisíc obyvateľov. Zatiaľ je to nezmyseľ, dúfam o ostane naďalej len na papieri. Ak by pribudla ďalšia 10tisícka v tej oblasti, mohlo by sa k tomu vrátiť.
Eleketrička... tram-train, keď už, ale vajnorskú radiálu zrejme nepostavia duálne, tým pádom normálny vlak po žst Vajnory... to je teda výhra! A ak fakt by to bolo na 1000 mm, tak je to obrovský nezmysel pre veľkú vzdialenosť.
Tým pádom môžme začať riešiť aj vysokorýchlostnú železnicu z Bernolákova povedľa Čataja a ďalej popri D1 hore.
Je to proste regionálna železničná trať (ÚP VUC BA) cez Čiernu Vodu zaústená do žst Pezinok. Primárne obsluhuje Čiernu Vodu a Monar, Slovenský Grob (nové štvrte), keby tam hrozilo fakt 40tisíc obyvateľov. Zatiaľ je to nezmyseľ, dúfam o ostane naďalej len na papieri. Ak by pribudla ďalšia 10tisícka v tej oblasti, mohlo by sa k tomu vrátiť.
Eleketrička... tram-train, keď už, ale vajnorskú radiálu zrejme nepostavia duálne, tým pádom normálny vlak po žst Vajnory... to je teda výhra! A ak fakt by to bolo na 1000 mm, tak je to obrovský nezmysel pre veľkú vzdialenosť.
Tým pádom môžme začať riešiť aj vysokorýchlostnú železnicu z Bernolákova povedľa Čataja a ďalej popri D1 hore.
810zssk
Predpokladam ze objednavatelom by bol BSK, prave preto ze dnes objednava autobusy. Respektive, kedze je to dlhodoby projekt, tak by objednavatelom bol stat ak nan dovtedy prejde cela regionalna doprava.