Skúsim sa spýtať tu, možno sa nájde niekto, kto bude vedieť odpovedať.
Spoj RJ, čo chodí z Prahy do Zvolena musí mať v Martine menenú lokomotívu. Má u nás RJ vlastné dieslové lokomotívy alebo si požičiava stroje od ZSSK?
Spoj RJ, čo chodí z Prahy do Zvolena musí mať v Martine menenú lokomotívu. Má u nás RJ vlastné dieslové lokomotívy alebo si požičiava stroje od ZSSK?
Danny
Či sa náhodou niekto nevyzná do programovania križovatiek.
Ide mi o križovatku za mostom cez Malý Dunaj - Popradská a Ul. svornosti (pri ČS OMV)
Ako iste dobre viete, je to nosná križovatka smer Vrakuňa a Podunajské Biskupice.
A doprava v tomto uzle je nárazová-ráno smer mesto, poobede von z mesta.
A otázka: či sa dá naprogramovať svetelná signalizácia trebárs takto: ráno dominantný smer mesto-t.j 2 alebo 3x dlhší interval smerom do mesta na úkor smeru von z mesta a poobede naopak. Inak povedané, či môže byť takto "dynamicky" nastavená signalizácia na rôzne časti dňa. Ak to predmetná signalizácia nedokáže, podľa mňa by výmenu zariadenia mala uhradiť samospráva. Lebo si už neviem predstaviť, čo je viac dôležitejšie pre obyvateľov príslušnej mestskej časti...