Reply on: TomJ #213072:
Nech je to akokoľvek, spojenie 34 a 84 nebolo podľa mňa vôbec rozumné riešenie. Najväčším negatívom tohto kroku podľa mňa bolo odobratie priameho spojenia na Šancovú ako takú, a teda pridanie jedného prestupu navyše pre tých, čo následne využívali na hlavnej stanici začínajúce linky 61, 74, 201, prípadne ďalšie (Nám. Fr. Liszta bola ideálna prestupná zastávka, lebo ani na jednej zastávke pred ním napr. nestojí súčasne 63 aj 204, takže ak niekto cestuje smerom k Trnavskej, Bajkalskej, ťažko sa mu nadväzuje cesta, nakoľko nemá možnosť výberu z väčšieho množstva spojov, a ak náhodou jeden nestihne, čaká dlho). Myslím, že toto teraz Dúbravčanom chýba a nie sú ochotní akceptovať skutočnosť, že majú síce dve linky, ale prakticky s totožným smerovaním (do Petržalky, kam navyše časť Dúbravky môže použiť aj linku 92 zo ŽST Lamač). Keď už sa malo niečo na linke 34 meniť, malo sa to nejako prekombinovať napríklad s 63-kou, t. j. vytvoriť spojenie Lamač - Petržalka a Dúbravka - Avion alebo niečo iné podobné.
Nie som vôbec zástancom liniek odvšadiaľ všade, ale treba si uvedomiť, že spojenie 34 s 84, ku ktorému sa v krátkom čase pridalo aj skrátenie linky 22 z Kramárov, v Dúbravke jednoznačne vyznelo ako opatrenie smerujúce k vyháňaniu ľudí do áut.
Danny
Či sa náhodou niekto nevyzná do programovania križovatiek.
Ide mi o križovatku za mostom cez Malý Dunaj - Popradská a Ul. svornosti (pri ČS OMV)
Ako iste dobre viete, je to nosná križovatka smer Vrakuňa a Podunajské Biskupice.
A doprava v tomto uzle je nárazová-ráno smer mesto, poobede von z mesta.
A otázka: či sa dá naprogramovať svetelná signalizácia trebárs takto: ráno dominantný smer mesto-t.j 2 alebo 3x dlhší interval smerom do mesta na úkor smeru von z mesta a poobede naopak. Inak povedané, či môže byť takto "dynamicky" nastavená signalizácia na rôzne časti dňa. Ak to predmetná signalizácia nedokáže, podľa mňa by výmenu zariadenia mala uhradiť samospráva. Lebo si už neviem predstaviť, čo je viac dôležitejšie pre obyvateľov príslušnej mestskej časti...