Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #212246:
V KE to funguje tak, že revízor blokne priložením karty označovače bez zásahu vodiča - videl som tam revízorov v akcií štyri krát a ani raz sa nestalo, že by nepočkali, kým sa v celom voze nepípnu všetci ľudia, na ktorých je úmysel kúpiť si lístok na prvý pohľad badateľný.
Reakcia na: Joyki #212250:
Sú to novostavby, hentie Bdmpeer-y, nie modernizované vozne. A nie sú financované cez ROP, ale cez OPD.
Reakcia na: S499.1023 #212252:
Ano, v autobuse. Akceptovat karty v zltych automatoch pokial viem nikto neplanuje. Naklady na predaj listkov bude znasat ten kto ich znasa aj dnes.
Reakcia na: david1 #212242:
Už ich nevypisujú ručne. Inak mne sa páčilo, že pri kúpe mesačného PCL mi stačil OP, nemusel som vybavovať ďalší zbytočný preukaz.
Reakcia na: Joyki #212250:
Cestoval so s ním už aj pred decembrom 2015 na linke S20.
Reakcia na: Valec #212240:
Vezmeme negatívum Budapešti a aplikujeme ho v Bratislave, zatiaľ čo pozitíva nerealizujeme, lebo Bratislava je špecifická?
Reakcia na: Valec #212239:
Argumentáciou ad absurdum znevážime oponenta?
Reakcia na: Valec #212238:
A tými platobnými kartami budú platiť kde, keď zrušíš automaty? V autobuse? Poplatky bude platiť dopravca?
Reakcia na: Mikimaus #212241:
Predsa paletou so sirokym rozchodom 1435 😉
Reakcia na: Peon #212248:
Nie, to je podľa plánovaného radenia od decembra. Sú to čerstvo modernizované vozne, financované regionálnym operačným programom, a teda pendlujú na Os/REX na S20, S50 a S60.
Reakcia na: Mikimaus #212241:
Podla mna nicim - ved krizovanie s 1000mm rozchodom predsa zavarili na triangli Jesenskeho i na Safku i vyhybky v Petrzalke.
Dnes (vlastne už včera) ma na Os 2029 [S20] prekvapili nasledujúce vozne. Súvisí to so zrušením IC vlakov? Tieto vozne tam boli či to sú z bežného rýchlika? Tie vozne sú iba na osobáku? Vnútorný informačný displej na fotke bol vypnutý -> nie som si istý či aspoň niektoré v tom vlaku niečo zobrazovali...
Reakcia na: ceres #212244:
Ale veď to už ani dnes nefunguje: v 61 sa pokutuje aj za to, že skupina turistov z letiska či zo stanice si štikajú lístky viac, ako 15 sekúnd (toľká drzosť!!!), hlavne, keď tie oranžové polské staršie neoznačujú tak rýchlo, alebo nedá sa do nich narvať lístok. Welcome to Slovakia.

Pri kupovaní z EP zas ... tie označovače budú autonómne, teda z palubáku ich nebloknú revízori, nie? Len priložením karty k označovaču. Že by revízori si počkali na dokupovanie e-lístkov, alebo bloknú označovač, ako prvý? Tipujem to druhé.
Reakcia na: david1 #212242:
Vedľa tetušky bol aj automat, ktorý občas nefungoval. Sieťou predajcov boli hlavne tie minipotraviny, od 2014/5 však osadili vyše 300 nových automatov: http://www.bkk.hu/pontkereso/ (fialové)

Ináč tie naše multifunkčné sú divné: prepnem si na cudzí jazyk, uvítacia stránka je v tom jazyku, ale samotné popisky lístkov (CL obyčajný 15 ´ 2 zóny / 100+101) je taktiež po slovensky.
Osobne by som elektronickú peňaženku veľmi uvítal. (Dočkám sa jej aj na BMK?)

Ale už teraz, pokiaľ nastúpi naraz väčšie množstvo cestujúcich, čo si potrebujú označiť jednorazový CL, alebo nebodaj niektorí z nich majú batožinu a chcú si ju najprv odložiť, aby s kufrom pri dverách nezavadzali, a až potom si ísť označiť lístok, alebo je to skupina turistov, ktorej označovanie trvá dlhšie, a zároveň sa kvôli revízii CL zablokujú označovače, vznikajú konfliktné situácie. Za tých 15 sekúnd (alebo 150 metrov či koľko) sa to jednoducho niekedy nedá stihnúť. Keď si predstavím, že k tomu pribudne možnosť interaktívne niečo s označovačom dlhšiu dobu riešiť -- obzvlášť, ak to rozhranie nikdy počas návrhu neuvidí žiaden UX špecialista a výsledok bude podobný ako samoobslužné automaty... Buď príde ku zmene prístupu revízorov (a DPB) k cestujúcim z prezumpcie zlých úmyslov na dobré (tak, ako je to v civilizovanom svete) alebo to nebude fungovať.
Reakcia na: S499.1023 #212235:
Riesenim je akceptacia beznych debetnych a kreditnych kariet co sa podla mojich informacii zvazuje.
Reakcia na: Joyki #212237:
Neviem ako teraz ale pred dvoma rokmi mi v Budapesti na stanici pri požiadavke na na 24 hod. ho začala tetuška za okienkom vypisovať ručne. Jednorázové bolo problém zohnať ako píšeš. Cez deň sa dali kúpiť v minipotravinách po meste no neskoro večer smola. Taxíky boli však cenovo prístupné ako v BA.
Pri vstupoch do metra bola všade kontrola lístkov. 100% zamestnanosť....
V BA Novinach pisu o skuske oboch rozchodov na Staronovom moste a aj na Sturovej. S cim sa to bude skusat? S tou prazskou T3, co vratili do BA z neuskutocneho pojektu (ak uz nie je v srote), alebo niecim inaksim? ?
Reakcia na: Joyki #212237:
To vieš, do Budapešti jazdia inteligentnejší turisti, tí si vedia kúpiť lístky podľa potreby hneď pri príchode mesta, prípadne neskôr na najfrekventovanejších zastávkach. Naopak, do BA cestujú len tí jednoduchší a tých napadne spoliehať sa, že práve na tej ich zastávke automat určite bude.

Áno, automatov je v BA viac než dosť... žiaľ, mnohé z nich majú pomaly 20 rokov, pričom do ich obnovy sa po celú dobu nič neinvestovalo. Takže skôr či neskôr dožijú. A až k tomu príde, bude treba rozhodnúť, či je ekonomické do nich investovať, alebo znížiť ich počty, čím by sa napríklad mohlo stať, že v okruhu 100 metrov od zastávky Kamenné nám. ich nebude 5 (4 na nástupišti a jeden pred východom z Tesca), ale možno len dva. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.