Reakcia na: Peon #209898:
Tak teda k BID (IDS BK) si odpíšem sám, lebo práve som sa na webe DPB dočítal:„Pre cestujúcich vytvorila Bratislavská integrovaná doprava informačnú linku, prostredníctvom ktorej máme záujem cestujúcim poradiť a pomôcť čo najrýchlejšie. Informačná linka bude cestujúcim k dispozícii od 1. novembra,“ povedal Rovenský.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/cestujuci-sa-mozu-informovat-o-zmenach-v-integrovanej-doprave-aj-na-internete-alebo-na-infolinke/
Aké bude mať telefónne číslo? Predpokladám, že bude mať aj emailovú formu. Určite by sa však zišiel aj online chat (ako majú mobilní operátori a niektoré banky).
Joyki
Lenže s tými kolónami bude fakt problematické... čo ak časová platnosť lístka uplynie ešte v prímestskom autobuse niekde na ceste a na MHD už treba mať ďalší? Dnes tiež kvalitný kolaps, obávam sa, že bez úprimnej snahy zo strany objednávateľov áut veľa neubudne - zatiaľ stále nič atraktívne, no ale veď to už poznáme... ?