Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #21067:
Jazda po Záhoráckej bola hlavne kvôoli možnosti prestupu na 212 pre cestujúcich smer Kramáre. Lebo jazda od Vojenskej k ST Aréne (fuj, brr, kuyva, xoxoti) cez Patrónku sa teoreticky rieši už 15 rokov ale furt sa o tom len kecá. Okrem toho sa desím chvíle, keď ing. Para namontuje Parovod doprostred križovatky Pražská/Mlynská dolina...
I.
Reakcia na: fobust #21063:
No, keď budú ešte aj nápravy meniť, to už pomaly môžu kúpiť celú karosériu zo Solarisu a narvať do nej výzdroj zo 6226:-). Vznikne Soplaris Trotlíno Vytrolíno 12 DCŠrot...
Reakcia na: tr3mp #21067:
37 jazdila cez VN kvôli prestupu na 211 a 212 smer Kramáre.
Reakcia na: Jano #21066:
Ano, ked nasadili klbaky na 37, bola zmenena trasa z Kramarov na Prazsku. Jazda po Zahorackej bola len v smere Dubravka - Petrzalka, (ak sa dobre pamatam) kvoli nejakej skole nachadzajucej sa medzi Lamacskou a Zahorackou - aby nemuseli (telesne postihnuti?) ziaci chodit podchodom na Patronke.

Inak svojho casu boli kratke aj 27, 47 (obe uz pri premavke cez novu Petrzalku). Hned po zavedeni aj 119 a 120 ...
Reakcia na: S499.1023 #21061:
Ano ex37 najprv ako kratka chodila cez Kramare, ale ked tam dali klbak, tak mam pocit, ze najprv to chodilo priamo cez Patronku a neskor to bolo odklonene pri ceste do Petrzalky k Vojenskej nemocnici cez Zahoracku ako 212, len potom to islo doprava a na krizovatke Kramare - Patronka sa to napojilo na Brniansku.
Reakcia na: Kami #21059:
OK-zajtra Ti zaslem mailom. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #21061:

Neskusal DPB poslat cez kramare 34-ku? Alebo nieco podobne? Tusim sa to chvilu skusalo, s velkym neuspechom...
Reakcia na: S499.1023 #21062:

To by bol taky strasny problem vymenit tu RABU za novu RABU (ktora je aspon ciastocne tichsia)? Asi by to bol skor iny problem ako technicky...
Reakcia na: Andy #21053:
No práve. BEÚS si v poslednej sekunde uvedomil, že nemôže trombelus po pár rokoch zahodiť. Kým bolo vozov dosť ,veselo sa vyraďovalo, teraz by zachránili aj všelijaké 6206. To je práve to plytvanie v BEÚSe, pretože keby tú 6226 neboli nechali zhniť, nemuseli by teraz kupovať sketel 14TrM. Inak to bude bomba, 14TrM s hučiacou Rábou... Ale aspoň bude mať ing. Baník radosť:-).
I.
Reakcia na: Jano #21055:
To už ale musela byť nejaká upravená 37, pretože pôvodná chodila cez Klamáre a tam by Ik280 nevyfunel:-).
I.
Reakcia na: fobust #21050:
Však vieš, že som nefotograf. Mám fotky, mám, ale v hlave.
I.
Sarko: 1) kvoli par korunam sa mi nechce sledovat hodinky
2) ak sa dari tak mi to natiahne do 15s, ale zial su teraz caste vypadky a vtedy sekundy nabehnu
cize to vsetko viem a pouzivam. Len volim medzi usporou casu a penazi. Vysledok je dobry, inak by som tak veselo newapoval 🙂

Z: pri roznych typoch mi chybaju rozne udaje. Vseobecne ma zaujimaju:
typove oznacenie motorov, vykon a krutiaci moment s prislusnymi otackami pri vsetkych prevadzkovanych typoch v BA.

Fobust: suhlasim so Z v dispecerovi!
Reakcia na: frenky #21046:
🙂 112ku vypravovala 4.dopravná-jazdili na nej také skvosty ako 4894, 4873, 4878, 4897, 4865, 4912...

:o)
Reakcia na: Kami #21038:
O co konkretne mas zaujem? Uved mi a pokial budem vediet, mailnem Ti. 🙂
Reakcia na: Pepino #21037:
Nie, nikdy som nehovorila vážnejšie... :I
frenky: Malicko ta poopravim, na ex. 37 chodili najprv kratase z 3. DPA a neskor klbove busy z 1. DPA. Totalna nadhera. Aaach stare casy 😉
Reakcia na: Kami #21048:

Ak mas Nokiu a pausalny program Orange, asi vies, ze prvych 30 sekund pripojenia na WAP sa neuctuje. Ak chces wapovat lacnejsie, uloz si link diskusneho fora ako zalozku. Kliknutim na link zo zalozky sa Ti nacita priamo diskusne forum a ak sa Ti nacita do 30 sekund a stlacis cervene tlacidlo, prenos bude zdarma. Potom napises prispevok, das odoslat, znova sa to nacita a ak to znova stihnes do 30 sekund, tak Ta vyjde wapovanie v podstate zdarma. Moj ucet za WAP za minuly mesiac bol 1,60 Sk, a to som newapoval malo 🙂.
Reakcia na: TeBeCe #21052:
Ano, ide o trolejbus 6226, ktory je uz tusim 3 roky odstaveny...
DPB ide robit 14TrM ???

Rokovacie konanie bez zverejnenia

I.1) Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 28, -1172, -1427, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie.sk, www.dpb.sk
II.1) Zmluva na dodanie tovaru.
II.2) Nie.
II.3.1) CS.
Hlavný predmet obstarávania: 8716 90 10.
Ďalšie predmety obstarávania: 8707 90 90.
II.4) Nákup skeletu trolejbusu 14TrM s definovanými komponentmi.
II.5) Nákup skeletu trolejbusu 14TrM s definovanými komponentmi.
II.6) 1 300 000 Sk.
IV.1) Rokovacie konanie bez zverejnenia.
IV.1.1.2) § 52 ods. 1 písm. a) zák. č. 263/1999 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V.1.1) Zmluva č. 196/2003.
VIKO, s. r. o., IČO: 25 127 039, U Beránky 2140/4, 160 000 Praha 6, Česká republika, tel. č.: 04202/33 32 18 28, fax: 04202/33 32 11 91, e-mail: viko@viko.cz.
V.1.2) Cena bez DPH: 1 531 170,60 Sk, cena spolu: 1 531 170,60 Sk.
V.2.1) Nie.
VI.3) Dňa 03. 09. 2003.
VI.4) 1.
VI.5) Nie.
VI.8) Dňa 16. 09. 2003
Reakcia na: S499.1023 #21049:
keď sme pri tom spomínaní, ako decko som jazdil sedmičkou od Lafranconi do Karlovej Vsi do školy, cestovný lístok stál 0,60 Kčs, jazdili tam tie staré eliny s vlečniakom, do ktorých sme v zákrute na križovatke s Mlynskou dolinou naskakovali, lebo sa nám nechcelo chodiť na zastávku ;-)))
a do Karlovej Vsi už nič iné nejazdilo a tá sedmička končila u tých troch vežiakov, ktoré tam boli postavené ako prvé paneláky
a ešte si spomínam na staré Ikarusy 620, ktoré boli také hlučné, že si nepočul vlastného slova
to boli časy...
najmä to naskakovanie do električiek, to už nezažijeme...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.