Opäť chcem poďakovať za odpovede k mojim predchádzajúcim otázkam. Pokiaľ by to neprekážalo, ešte by som si chcel pár vecí ujasniť niekoľkými ďaľšími otázkami, hlavne ohladne finančnej stránky:
1. Vzhľadom na brigádnictvo ako vodič električky, koľko zhruba peňazí dostanem na hodinu? (nečakám nič veľa).
2. Zo zvedavosti, koľko je taký priemerný plat električkára? Viem že v prahe je to okolo 950 eur v prepočtoch (čo vôbec nieje tak zlé).
3. Platí sa za vyškolenie na 30T?
4. Ako sa dostávajú linky? Pridelia sa vodičom ráno alebo si ich každý zvolí?
5. Otázka okolo 30T. Na ovládacom paneli som si nevšimol tlačítok "Aktivácia Koľajnicových Bŕzd" podobne ako to majú 15T a 26T. Miesto nich sú prázdne tlačidlá. Taktiež som si nevšimol tlačítka "Test signáliek" ktoré je veľmi praktické a nachádza sa na vozoch 15T. Ovláda sa to už z palubáku?
6. Dočítal som sa, že v DPB sa získavajú zamestnanecké cestovné. Predpokladám že to platí iba pre trvalých zamestnancov. Aká zľava to zhruba je?
Opäť ďakujem každému za zodpovedanie týchto otázok.
Nemýľ si "nebrali ľudí" a "nevošlo sa viac ľudí". Meškania vznikali práve kvôli ľuďom, ktorí blokovali dvere beznádejne natrieskaných autobusov a snažili sa dostať dnu.
vcera pocas bielej noci absolutne zlyhanie nocakov.
Obrovske meskania a potom boli tak plne, ze na dalsich zastavkach za hodzkom uz ani nebrali ludi.
Samozrejme DPB o akcii urcite nevedel...
preco by sa posilnovala doprava, nikdysatotaknerobilo, organizator nezaplatil..
Stanovište a dvere zvýšia cenu, ale opotrebuju sa rovnako a odvolávať sa na zvýšenú poruchovosť mi príde balkánske. Rozhodne akceptujem väčší počet plochy na státie ako je v 30T. No a vrátim sa k obratisku, v KV mi príde rozumnejšia a lacnejšia stredná úvraťová koľaj medzi zástavkami Borská a KV ako predražené obojsmerné obratisko, ktoré bude zase riadené svetelnou signalizáciou a bude zdržiavať električky.
Prečo sa na Bosákovej nepostavilo (teda postavilo, ale blbo a potom zase znieslo) obratisko, sa nepýtaj mňa. Časť 30T je v poriadku kvôli výlukám ale kupovať do každého vozidla navyše jedno stanovište, päť dverí (nielen z pohľadu ceny ale aj poruchovosti a opotrebovania) a akceptovať nižší počet miest na sedenie sa mne nepáči.
Sieť by nebolo potrebné nasilu prekopávať, obojsmerný voz sa otočí všade aj na obratisku. Načo sa potom šlo do 30T? Na Bosákovej bolo miesta na vozovňu, teda aj na obratisko so zaustením na oba smery, keď sa dal meniť projekt Petržalky, dal sa zmeniť aj týmto spôsobom...
Úvrať v Petržalke je dočasná, úvrať na Molecovej je práve pre využitie 30T po uvoľnení z Petržalky. Sieť, vybudovanú pre jednosmerné vozy by som nikdy na úvraťovú neprekopával.
Nikdy by som ho tam nerobil.
Úvrať v Petržalke, ďalšia v pláne na Molecovej, mohlo to byť rovnako v KV a postupne aj inde a mohli sa kupovať len 30T. Ale rád sa nechám poučiť, prečo je to takto lepšie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
medzernik
1. Vzhľadom na brigádnictvo ako vodič električky, koľko zhruba peňazí dostanem na hodinu? (nečakám nič veľa).
2. Zo zvedavosti, koľko je taký priemerný plat električkára? Viem že v prahe je to okolo 950 eur v prepočtoch (čo vôbec nieje tak zlé).
3. Platí sa za vyškolenie na 30T?
4. Ako sa dostávajú linky? Pridelia sa vodičom ráno alebo si ich každý zvolí?
5. Otázka okolo 30T. Na ovládacom paneli som si nevšimol tlačítok "Aktivácia Koľajnicových Bŕzd" podobne ako to majú 15T a 26T. Miesto nich sú prázdne tlačidlá. Taktiež som si nevšimol tlačítka "Test signáliek" ktoré je veľmi praktické a nachádza sa na vozoch 15T. Ovláda sa to už z palubáku?
6. Dočítal som sa, že v DPB sa získavajú zamestnanecké cestovné. Predpokladám že to platí iba pre trvalých zamestnancov. Aká zľava to zhruba je?
Opäť ďakujem každému za zodpovedanie týchto otázok.